marți, 15 aprilie 2014

Castigatoare giveaway Esente Naturale

Iata ca am venit si cu castigatoarea concursului in colaborare cu Esente Naturale. A fost foarte dificil, toate ati avut raspunsuri care mai de care mai frumoase, vad ca va rasfatati destul de frumos cand vine vorba de baita, fiecare preferati anumite arome si gusturi intr-ale mirosului la baie.

Am citit la fiecare comentariile lasate, si parca ma imaginam la fiecare comentariu cum fac baita in diversele arome.

Dar hai sa nu o mai lungesc cu vorba si sa anunt castigatoarea. Si cum e o vorba care spune ca ulcioru nu merge de multe ori la apa, care a si zis-o de altfel una dintre participante, iata ca in cazul castigatoarei a mers. Comentariul ei ma dus departe cu gandul deja ma detasasem de pc, imi imaginam baia perfecta...si tocmai de aceea castigatoarea este Daniela Bitoleanu. premiului 1
iar premiul 2 este castigat de alina madalina mitu padureanu

Felicitari dragele mele, sa va bucurati de premiu, si sa ne spune-ti cum a fost baita :d! Astept datele voastre pentru expedierea premiului.

Celelalte participante nu fiti suparate, vor mai urma si alte concursuri!!


Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Multumesc tare Claudia! :) Chiar o sa ma rasfat cum nu am mai facut-o cu produsele acestea colorate, deja ma imaginez plutind in cada intr-o mare albastra si seducatoare... <3 Te contactez azi cu siguranta! Multumesc enorm sponsorului Esente Naturale pentru aceasta sansa! <3

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!