marți, 1 aprilie 2014

Concurs Esente Naturale [Inchis]

Va intampin dimineata cu un nou concurs. Este vorba despre cei de la EsenteNaturale care ne vor inmiresma baita si ne vor relaxa cu premiile oferite de ei.

Despre EsenteNaturale va las un paragraf care mie mi-a placut enorm si nu am vrut sa-l schimb cu descrierea mea


"Esente Naturale este un nou magazin online care va propune produse ecobio, organice sub marcaLUSH, LUMEN si ESSENZA&NATURA.Toate produsele oferite sunt economice si eficiente, cu o dubla utilitate fata de majoritatea produselor de pe piata, astfel incat:LUSH se bazeaza pe folosirea fructelor, semintelor, uleiurilor esentiale si petalelor de flori in stare proaspata pentru a pastra proprietatile lor uimitoare, scopul fiind acela de a limita la minim ingredientele artificiale din cosmetice.LUMEN propune produse care au la baza ceara vegetala, fitil din bumbac fara plumb si arome atent selectionate, fara acizi ftalici si mosc sintetic sau compusi de origine animala.ESSENZA&NATURA creaza produse naturale si ecologice, intr-un stil italian aparte, menit sa imbogateasca si sa transforme mediul inconjurator cu ale sale esente, lampi catalitice, geluri si lumanari.Va oferim doar produse care nu au fost testate pe animale!In concluzie, veti avea nevoie de un singur minut pentru a remarca produsele noastre, o ora sa le pretuiti, o zi sa le indragiti si o viata sa le uitati. Toate acestea pentru ca oda pe care o aducem frumusetii o sa va faca sa va iubiti corpul intr-un mod natural si sa reveniti la inocenta noului nascut."

Acestea fiind spuse :) va invit la concurs! Vor fi 2 premii constand in:

Premiul unu:

Premiul doi




Ce trebuie sa faceti voi:


  1. Sa fiti fanii paginii de facebook EsenteNaturale
  2. Sa fiti fanii  paginii blogului Beauty Spot
  3. Sa va abonati la newsletterul blogului si sa urmariti blogul prin GFC
  4. Sa dati share concursului pe facebook
  5. Sa raspundeti la intrebarea: Ce arome preferati pentru bai lungi si inmiresmate?

Concursul incepe de astazi 01.04.2014 si se incheie pe 15.04.2014
Odata cu raspunsul la intrebare sa imi lasati si numele cu care urmariti blogul, daca nu se poate prin google incercati cu contul de yahoo.
Castigatoarele vor fi alese in functie de raspunsul la intrebarea adresata. Cel mai frumos si inspirat comentariu va fi premiat.
Concursul se desfasoara pe blog!!
Mult succes!!


Image and video hosting by TinyPic

12 comentarii:

  1. Buna!
    fb: nadia alina candrea
    gfc: nadia candrea
    abonata: new_nadiabios@yahoo.com
    share: https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/776171745736170?stream_ref=10
    Eu preferam aromele fructate, tropicale chiar, pana cand am aflat ca lavanda este puternic relaxanta, asa ca e exact ce am eu nevoie!
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    fb-Brindusa Aluculesei
    gfc-Brindusa Aluculesei
    mail-aluculeseibrindusa@yahoo.com
    share-
    https://www.facebook.com/brindusa.aluculesei/posts/524100414367305?stream_ref=10
    Prefer arome de lavanda,arome de fructe exotice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prefer aromele revigorante, si cele cu parfum relaxant , care-mi dau o stare de bine si-mi incarca bateriile de fiecare data, astfel ca radiez atunci cand pasesc pragul baii si ma simt energica pana apune soarele, chiar si dupa, atunci cand este nevoie ,urmaresc blogul cu adresa adinacosminapadurean@gmail.com
    GFC: adina padurean
    facebook:adina cosmina padurean
    Share: https://www.facebook.com/adinacosmina.padurean/posts/655203634546777?stream_ref=10

    RăspundețiȘtergere
  4. FB SI GFC: Aghinitei Maria, abonata,
    share: https://www.facebook.com/aghinitei.maria/posts/695239203868028?stream_ref=10
    Prefer arome de lavanda,arome de fructe exotice.



    RăspundețiȘtergere
  5. fb : alexandra-elisabet dorofte
    gfc : dorofte alexandra
    e-mail : dorofteelisabet@yahoo.com
    share : https://www.facebook.com/alexandraelisabet.dorofte/posts/1478746805677173?stream_ref=10
    iubesc baile lungi si relaxante, inmiresmate cu petale de flori sau cu arome venite direct din ocean

    RăspundețiȘtergere
  6. fb alina-madalina mitu padureanu
    gfc alina madalina mitu padureanu
    email mali_nutza@yahoo.com
    share https://www.facebook.com/alina.madalina.121/posts/761880957163133?stream_ref=10
    prefer baile lungi si pline de aroma, aroma dragostei si a iubirii eterne, de frumos,de natura, de parfumuri minunate din flori colorate la fel ca sufletul meu, baile relaxante la fel ca mintea si trupul meu, parfumul florilor exotice la fel ca personalitatea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. FB: Mere Verzi
    GFC: Mere Verzi
    Email: alice_verde_de_paris@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1487337954818712?stream_ref=10
    Raspuns: Eu de regula cand imi fac baie prefer ca aceasta sa fie lunga, sa ma simt rasfatata si desigur sa ma imbat cu mirosurile emanate(pentru ca parfumurile imi dau o stare de bine, imi incanta simturile si implicit ma simt mai bine, relaxata si plina de energie), fie din gelurile de dus, spume de baie, fie din sapunurile colorate si care au parfumuri ametitoare.
    Imi place cand stau in cada si ma loveste parfumul de livezi inflorite si campuri inmiresmate, mirosuri de vanilie, parfumul suav de trandafiri(aah, imi fuge mintea acum la trandafirii din curtea de la tara <3),cirese si fragute, ciocolata, portocale, violete pentru fete.... <3 (mi-am facut singura pofta de cirese si fraaagi :) )
    O baie lunga si parfumata=relaxare, incantare, energie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat sa multumesc pentru concurs, atat tie cat si sponsorului!
      Deci..multumesc! :) Si succes tuturor!

      Ștergere
  8. Stiu ca ulciorul nu merger de multe ori la apa pt ca am castigat deja un premiu de la tine, dar TREBUIE sa ma inscriu la acest concurs deoarece baile cat mai lungi si cat mai fierbiti reorezinte cel mai bun mod de a ma relaxa indiferent cat de proasta ar fi ziua respectiva. Fac dus numai cand chiar sunt in ciza de timp, in rest, imi olace sa "ma fierb".:))) Binerinteles ca baia fiind un adevarat ritual si eliberand, in cazul meu o cantitate de serotonina comparabila cu cea eliberata de o ciocolate, imi place sa ma rasfat in toate modurile posibile. Folosesc cand sare de baie, cand spumant, iar gelurile de dus trebuie sa fie si ele deosebite ca sa ma incarce cu energie si buna-dispozitie, dar sa ma si relaxeze in acleasi timp. Imi plac cele cu arome exotice de fructe, cafea sau fistic. Desi sunt inarmata cu geluri de dus, acum l-am cumparat pe cel de la Nivea in editie limitata pentru ca miroase a...mama!! :)) Acum sper ca intelegi de ce ma tenteaza atat de tare premiile puse in joc si nu m-am putut abtine... I'm a bathaholic :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GFC: Alexandra
      Share: https://www.facebook.com/alexandra.ioana.3701/posts/1453355844900643?stream_ref=10

      Ștergere
  9. GFC:Ramona Dancea
    FB:Ramona Elena Dancea
    E-mail:ramonadancea_26@yahoo.com
    Share:https://www.facebook.com/ramonaelena.dancea/posts/272252512949818?stream_ref=10
    Imi place marea si atunci cand fac baie vreau sa inchid ochii si sa-mi imaginez ca sunt in mare, asa ca de cele mai multe ori folosesc sare de baie sau spumant cu arome marine.

    RăspundețiȘtergere
  10. share: https://www.facebook.com/lacra.lacry.7/posts/755181544515003?stream_ref=10
    FB like: Lacra Lacry
    GFC Doina
    Pentru rasfat in baita prefer aromele cu miros care sa imi ramana impregnat toata noaptea si sa imi ofere un somn linistit si relaxare totala!

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!