luni, 14 aprilie 2014

Cumparaturi noi

Bune dragele mele, azi vreau sa va vorbesc despre noile mele cosmetice, descoperite de curand. Initial despre ele nu stiam nimic si am tot vazut pe facebook, share-uri multe si am zis sa intru sa ma documentez. Cosmeticele care eu le-am achiztionat se numesc DSM (Dead Sea Minerals). Sunt cosmetice produse in Israel, de Mon Platin, si au la baza namolul si mineralele de la Marea Moarta.
Fiecare produs cosmetic Mon Plain este supus unui control riguros al calitatii pentru a asigura intotdeauna produse din cele mai calitative. Pe mine intotdeauna m-au fascinat cosmeticele cu namol, pentru ca namolul ( denumit si balsamul pielii, sau elixirul tineretii) are beneficii extraordinare asupra pielii precum acneea, psoriazisul, dermatite si eczeme (etc.) dar si asupra parului, prevenind caderea si ruperea lui.
Namolul are actiune si asupra celulitei dar si afectiunilor diverse, precum reumatismul sau diverse boli interne.
In cosmetica este un ingredient de neegalat.
 EU mi-am achizitionat de la Mon Platin 2 produse pentru ten ce contin minerale de la Marea Moarta 
Mi-am luat o lotiune tonica cu minerale pentru ten gras fara alcool , la modicul pret de 27,99 in raport cu calitatea este foarte mic spun eu pentru ca sunt branduri care au produse nu foarte calitative dar la preturi exagerate pentru ca in ziua de azi platim brandul si nu calitatea produselor.

De cum l-am primit m-am indragostit de ea. Are un miros placut fara alcool,e light pe ten iar dozarea imi place ca nu se pierde produs. Dar mai multe va spun la review

Urmatorul produs achizionat vine in completarea celui de sus si anume Crema minerala demachianta 
Din nou textura ei este incredibila, e foarte soft si blanda cu tenul, mirosul este placut are o usoara tenta de namol dar e placut ca miros. Are o cantitate de 250 de ml ca si lotiunea si sterge si cel mai greu machiaj chiar si pe cel waterproof dintr-o miscare. Eu sunt incantata peste masura de ele.
Am sa revn cu review detaliat pentru amandoua sa va spun exact ce si cum fac amandoua

Ce parere aveti? Ati auzit de aceste cosmetice? Le-ati incerca si voi?

Image and video hosting by TinyPic

8 comentarii:

  1. ARATA INTERESANT SI PRETURILE SUNT FOARTE BUNE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci vreau sa spun ca eu le ador!!!! Miros asa de frumos si sunt asa delicate cu pielea... sunt extrem de multumita .. nu ma ustura ochii cand ma sterg la ochi cu crema. Nu ma mai despart de ele. Merita fiecare leut

      Ștergere
  2. It's a cool post! Thanks...

    And go visiting my blog, too:))
    http://beautyblog133.blogspot.ru/?m=1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, you could read them? Sure i will visit you're blog

      Ștergere
  3. Hm, suna bine, pret accesibil, astept un review! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca sunt foarte accesibile pentru calitatea lor, eu sunt extrem de multumita de ele... iti recomand cu mare drag sa le incerci ca nu vei regreta.

      Ștergere
    2. Super preturi, iar descrierea suna excelent! Dupa ce termin lotiunea tonica pe care am castigat-o aici de la Ana Aslan (care este geniala, stiu ca ma repet, dar imi place mai mult decat ma asteptam :D) o sa incerc si eu, cel putin un produs, :D

      Ștergere
    3. Alexandra, dupa cum cred ca stii eu nu fac recomandari decat daca produsele exceleaza la capitolul pentru care sunt propuse, deci eu chiar iti recomand lotiunea asta!! Pe mine numa ustura nici pic fata de la ea, am avut un cos imens sa rupt si mi-am dat culotiunea normal in fiecare dimineata si seara si pot sa zic ca nici nam stiut ca am avut cosul ala acolo ptr ca nu ma usturat ca altele. E foarte blanda cu pielea. Eu chiar tio recomand

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!