miercuri, 9 aprilie 2014

Giveaway de Pasti [Inchis]


Hey gagici, pentru ca sunt o fata generoasa, si pentru ca vine Pastele, m-am gandit sa va aduc o schimbare.
Ce ati zice de un cadou de la Iepuras? M-am gandit sa va fac o bucurie impreuna cu colaboratorul meu BellaMag si sa va oferim un cadou.
O minunata trusa de farduri de 78 de culori si 12 nuante de ruj .




Ce trebuie sa faceti voi:

  • Sa ma urmariti prin GFC (sau yahoo) si sa-mi lasati numele cu care ma urmariti
  • Sa dati like la pagina Beauty Spot
  • Sa dati like la pagina BellaMag
  • Sa imi spuneti printr-un comentariu, ce ati vrea sa cititi pe blog, de ce va place acest blog, si cum l-ati descoperit!
Concursul incepe astazi 09.04.2014 si se incheie pe 19.04.2014
Toate cerintele sunt obligatorii!!
Cine nu respecta cerintele este descalificat!! Castigatoarea va fi aleasa pe data de 20.04.2014 ca premiul sa ajunga pana de Pasti. Castigatoarea va achita doar costul transportului trusei, si anume in Bucuresti 10 lei, iar in afara Bucurestiului 15 lei.  (cerinta sponsorului)
Acest concurs este pe baza de jurizare.Cel mai frumos comentariu va fi premiat!


Image and video hosting by TinyPic

13 comentarii:

  1. FB:Janeta Janet
    GFC:jane(janeta_20072001)
    Mi-ar placea sa citesc review-uri despre produse pentru par,ten sensibil ce as putea folosi ,imi place acest blog pentru ca aici gasesc postari despre produse si asa stim si noi ce produs este bun daca am vrea sa-l cumparam, cum am descoperit blogul nu mai stiu dar cred ca acum vreo luna de la prieteni dupa facebook.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult postarile voastre pentru ca sunt foarte interesante, desi multe dintre noi credem ca stim multe din acest domeniu, am descoperit din articolele dumneavaoastra multe lucruri noi si foarte utile. Am gasit blogul dumneavoastra dintr-o cautare pe google, cautam acest gen de bloguri. Cred ca mi-ar place sa citesc mai multe despre produsele cosmetice pe care se merita sa dam banii, sunt foarte numeroase si e destul de greu sa ne hotaram pe care sa le cumparam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri Alina, la cat mai multe comentari cu noi la articole

      Ștergere
  3. Fb: Surugiu Alina
    GFC: Surugiu Alina
    Email: alinasurugiu0608@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. FB like: lacra lacry
    GFC Doina
    Imi place ceea ce scrii in general..nu caut ceva anume, doar informatii, trucuri despre moda, produse si de ale fetelor :) , iar blogul l-am descoperit mai demult inscriindu-ma la un alt concurs. distribuit pe facebook.

    RăspundețiȘtergere
  5. fb : Badica Liliana-Elena
    GFC: Liliana Badica
    Cred ca mi-as dori sa vad tendinte in materie de oje , par si moda in general . V-am descoperit cand incercam sa gasesc ceva sfaturi de beauty , si de atunci nu vreau sa ma mai despart de voi , sunteti geniali :* . Imi place cum sunt aranjate tab-rile si cum e realizat meniul . I like it ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Liliana, pentru aprecieri si sper sa ramai timp indelungat cu mine pe blog, pe viitor am sa incerc sa bag ma multe articole si despre oje si par.. acum ma orientam catre ele.

      Ștergere
  6. fb Alina-Madalina Mitu Padureanu
    gfc Alina Madalina Mitu Padureanu
    asi vrea sa vad un tutorial despre produse eficiente pentru un scalp iritat cu probleme, cum este matreata de care eu de exemplu nu scap de ceva luni, o luna dispare apoi din nou reapare si tot asa povestea se repeta, o alta problema ar fi senzatia de mancarime care apare chiar si dupa spalare si dispare doar in momentul spalarii parului, ceva remedii naturale eficiente, pe langa ceai de pelin, urzica, musetel, otet de mere, bicarbonat de sodiu, altceva eficient daca stiti ati incercat???sfaturi utile si reguli de aur care ar trebui pastrate cu sfiintenie in ritualul meu zilnic...

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip si eu, m-a atras trusa aceasta mare, eu neavand niciuna cu asa multe culori mi se pare geniala pentru machiajele mele zilnice..
    Am urmat toti pasii, astfel:
    FB: Mere Verzi
    GFC: Mere Verzi
    In plus am dat si share ca sa afle mai multa lume de acest concurs minunat..
    Twitter share: https://twitter.com/danibitoleanu/status/456570146601984000
    FB share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1491456737740167?stream_ref=10
    Cum am descoperit blogul tau? Hmm, ia sa vedem...cred ca de pe facebook, nu imi mai aduc aminte exact imprejurarile, dar sigur de pe facebook. De ce imi place acest blog? In primul rand imi place cum scrii, imi plac articolele, asemanandu-ne in privinta tipului de ten ma ajuta foarte mult review-urile diverselor produse testate de tine si primesc informatia necesara in eventualitatea achizitionarii unor produse mult ravnite si de care am nevoie. Scrii curat, concret si detaliat si un amanunt foarte importatnt de care tin cont in urmarirea blogului este faptul ca socializezi cu cititoarele, asta inseamna foarte mult, este o bila mare alba din partea mea.
    Ce as vrea sa mai citesc pe blog? Uite, o idee ar fi sa cuprinzi intr-un articol cateva produse terminate care te-au incantat sau nu, as fi tare curioasa, sau sfaturi despre ingrijirea tenului gras, sau produse care le-ai recumpara, sau review vopsea de par, de ce nu? :) As fi de asemenea curioasa sa citesc articole cu si despre parfumuri...testate de tine. <3
    Vreau sa ma autodenunt ca ma simt vinovata ca nu te citesc decat de aproximativ de 2 luni, dar in tot acest timp te-am citit intens si am capatat informatii utile pe care pot sa le pun in practica... Cam acestea ar fi sugestiile mele. Multumesc ca m-ai citit si succes tuturor fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru aprecieri dani, esti scumpa, ma incanta sugestiile tale, si chiar vroiam sa intreb daca ati vrea sa fac articole cu produsele terminate, am sa fac, review la vopsea de par am facut la gerocossen, pentru ca deocamdata asta am folosit ca mia placut ca nu amoniac, parfumuri hmm o idee buna, n-am facut decat la unu, promit ca revin si cu altele ca sunt obsedata de ele :))) si ten gras?! o my good eu l-am tratat, tot ce am scris este ptr ten gras, ca eu asa il am,, eu iti recomand cu draag cosmeticele DSM, ptr ten gras, fac minuni, chiar fac ceea ce promit.
      TE pup si voi tine cont de toate sugestiile tale si am sa revin :*

      Ștergere
  8. Buna Claudia,
    fb: Madalina Spinu
    mail: madalinamaddy29@yahoo.com
    Pentru inceput as vrea sa te felicit pentru tot ceea ce faci aici pe blog. Astazi te-am descoperit din pura intamplare in momentul in care eu cautam noi bloguri de unde as putea sa iau informatii utile cu privire la produse testate si de alte fete. Si din "sumedenia" de bloguri tu mi-ai atras atentia si m-ai facut curioasa sa iti citesc cu drag o parte din postari. Sincera sa fiu de genul acesta de postari sunt interesata si mai precis make-up si unghii cu gel. Ca fiecare fata imi place sa imi ingrijesc atat fata cat si unghiile si cred ca orice alta fata si-ar dori acest lucru. Urmaresc cu drag atat pe youtube cat si pe bloguri, dar si pe facebook totoriale unde se explica pas cu pas cum sa iti realizezi un make-up perfect si potrivit tie. Chiar daca momentan nu detin o paleta larga de nuante sper ca in viitor sa pot face rost de una sau.. cine stie...poate o voi castiga chiar aici si iepurasul imi va face o surpriza :)).
    Imi place acest blog deoarece scri frumos, pe intelesul toturor si foarte detaliat, ceea ce din punctul meu de vedere conteaza cel mai mult intr-o postare. Imi place ca, desi esti noua aici pe blog scri destul de des in comparatie cu alte fete care fac max 10 postari pe luna si se plang ca nu prinesc feedback din partea cititoarelor. Consider ca odata ce ti-ai facut un blog trebuie sa te si ti de el si sa iti investesti ceva timp dar si totodata sa incerci pe cat posibil sa abordezi postari astfel incat sa fi pe placul tuturor.
    Ce as vrea eu pe viitor de tine? Simplu! Modele de unghii atat pe unghia naturala cat si cu gel deoarece chiar as vrea sa ma apuc serios de aceasta "pasiune ascunsa" asa cum ai numit-o si tu. As mai prefera la inceputul lunii sa ne prezinti produsele recent achizitionate, iar la sfarsitul lunii produsele terminate, postari cu produse recomandate, altele cu cele ce te-au dezamagit, favoritele lunii, taguri, make-up.
    Si inca ceva ce mi s-a parut mai interesant din punctul meu de vedere a fost modul in care alegi castigatoarele, mod pe care l-am mai intalnit doar la o alta fata cu blog. Consider mult mai corect asa, sa alegi tu castigatoarea decat sa folosesti site-ul random, chiar daca in unele cazuri ar fi si indicat( de exemplu la concursurile de pe facebook unde se inscrui foarte multi participanti).
    Cam asta a fost tot ce am avut de spus, iti doresc mult succes pe viitor si astept cu nerabdare viitoarele postari. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaii Madalina, m-ai impresionat destul de mult cu comentariul tau !! Am si lacrimat serios. Chiar ma bucur ca sunt apreciata si citita, uneori aveam impresia ca scriu doar pentru mine, nu putine au fost momentele cand am vrut sa renunt..ptr ca credeam ca scriu si nu citeste nimeni/ Am sa tin cont de toate sfaturile tale si sugestiile si iti promit ca am sa postez mai des machiaje si modele de unghiute, acum sunt si eu la inceput si dureaza ceva pana adun mai multe modele. Am sa fac si eu articol cu favoritele lunii si cu produsele abia achizitionate dar si cu cele terminate. Castigatoarele sincer nu vreau prin random pentru ca sincer mereu exista dubii, asa daca are cineva ceva de comentat sa ma traga pe mine de maneca si ii explic eu ce si cum si de ce am ales asa, eu vreau sa le vina fiecaruia randul. Cine imi va ramane alaturi va avea parte in fiecare luna de cate un premiu de fidelitate pe baza comentariilor de pe blog :)
    Iti multumesc inca o data , te pup si cine stie :) surprize surprize :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar daca nu de fiecare data primesti comentarii din partea cititoarelor sa sti ca ele mereu o sa iti citeasca cu drag postarile. Acum nu trebuie sa ti cont chiar de tot ce ti-am recomandat mai sus, doar ti-am specificat cu ce fel de postari ma intalnesc eu cel mai des pe bloguri.
    SA NU RENUNTI NICIODATA! Este o pasiune de-a ta ce trebuie urmata si sa sti ca nu toate fetele au capacitatea de a scrie si de a descrie in detaliu un anumit produs. Vad ca ti-ai facut blog de 4 luni, timp in care ti-ai facut peste 100 de abonati pe GFC si nici pe fb nu stai rau. Crede-ma ca cunosc virtual o fata care scrie pe blog de aproape un an de zile si are abia 30 de abonati si tot nu s-a lasat batuta, chiar daca nu posta ea chiar atat de des, si fara feedback din partea fetelor si-a continuat aceasta placere. Sincer mi se facuse mie una "mila" de ea pentru ca, desi nu era citita chiar scria frumos si astfel i-am recomandat sa isi faca si o pagina pe facebook, lucru ce din punctul meu de vedere te face mai "populara". Mi-a urmat sfatul si sper ca va deveni si ea mai cunoscuta, lucru ce ti-l doresc si tie.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!