vineri, 11 aprilie 2014

Glittio

Ca orice femeie, imi place sa ma imbrac bine si sa arat mereu excelent. Atat in pat cat si afara vreau sa arat perfect si sa ii impresionez pe cei din jur cu formele mele de invidiat.


 Mi-am luat niste bustiere speciale ca sa scot in evidenta frumusetiile de la Dumnezeu si sa aiba iubitul meu cu ce se mandrii. Am gasit niste modele foarte interesante pe un site de unde mi-am cumparat mai demult niste haine monster high. Tot aici am gasit o multime de rochii elegante pe care le-am purta mereu si mai ales la diferite evenimente de marca. Imi lipsesc evenimentele grandioase la care mergeam inainte cu fostul iubit.



 Acum nu mai am deloc parte de petreceri de calitate si de multe ori prefer sa imi petrec week end- ul acasa decat sa ies in cluburi. Sunt foarte multi copii acum care practica cluburile si sunt plini de fite. Nu prea suport sa ii vad plini de fala asa ca prefer sa imi petrec week end-urile impreuna cu iubitul sau familia.


 Mi-am cumparat recent si niste pijamale dama foarte frumoase pe care vreau sa le port vara aceasta. Desigur, sunt unele speciale cu care imi voi da pe spate iubitul. Imi place ca cei de la glittio au o multime de haine frumoase pentru femei iar preturile sunt destul de mici. Aici gasesc de fiecare data tot ce am nevoie la niste preturi foarte bune. Sper sa am noroc si sa imi cumpar mai des haine de calitate la preturi mici.



Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. Am dat si eu un ochi pe site-ul acela, vad ca au pijamale dragute, eu personal le prefer pe cele cu bluza si pantalon...

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!