luni, 28 aprilie 2014

Haul DM si Cupio

Si daca tot m-ati rugat sa va fac postare cu cumparaturile mele luna/ saptamanale, iata ca vin cu ea. Cand eram in cautare de hainute pentru fete, mi-a aparut "pacosea" in fata: DM :))) Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei de a nu intra si ce credeti, mi-a golit portofelul de o suma frumusica dar totusi am luat lucruri necesare si indispensabile si anume:
Omasca peel-off de la Balea, care mi-a placut la nebunie fata de alta care m-a dezamagit si am sa va spun si de ce in review
Aici am un sapun lichid (traiasca review-urile Alinei Brumarel) cu piersicute
Un gel de dus Limited Edition After SUn ( dar nua m rezistat mirosului si l-am luat, culmea este pentru barbati)
Le-a luat si fetelor mele un gel de dus pentru copii iar pentru mine mi-am luat unul cu cocs si piersicute :)


Mi-am mai luat 2 odorizante de camera unul lichid si unul solid ( fie vorba intre noi, mai bine dau 2 lei la benzinarie si iau agatori) , dar nu sunt bune de nimic


Iar cum stiti ca sunt pasionata de unghiute am inceput sa-mi cam fac un stoc destul de gros de geluri si nail-art-uri, si bine inteles ca nu am rezistat gelurilor de la Cupio care m-au dat pe spate si am sa revin si cu review la ele. Intre timp va arat ce geluri mi-am luat si manichiura realizata cu ele. Dar am sa revin mai indetaliu cu ele.
Banda adeziva Gri

Batibilduri colorate

Gelurilee

Gel Glitter Silver

Gel Termocrom (isi schimba culoarea in functie de temperatura corpului)

Gel Glitter Fuchsia


Si 2 dintre mani realizate cu ele


Pareri dragele mele? 

Cam atat am cheltit eu luna aceasta... mai urmeaza :) maine am de primit o noua comanda deci posturi noi :P




Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Cred ca le-ai golit rafturile.. :))) Glumesc, de la Balea nu am incercat nimic, inca. Iar de la Cupio nici atat, nici macar gene false... :) Manichiurile sunt foarte placute, faci din ce in ce mai interesante modelele. Tine-o tot asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai investit si aici ceva, nu gluma. Imi plac ff mult gelurile cu glitter. Tin sa precizez ca am observat la modul in care pui unghiile ceva ce la alte fete a lasat de dorit si anume grosimea. Vad ca faci constructia foarte fina si te felicit pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mutumesc mada, eu le fac subtiri pentru ca ma incomodeaza si pe mine cele groase si incerc sa fiu cat mai aproape de grosimea unghiei naturale. Urmeaza sa mai iau si alte geluri glitter ca sunt foarte incantata de ele

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!