miercuri, 30 aprilie 2014

Inovatie noua in lumea creioanelor de ochi

Dupa cum spune si titlul, cred ca va dati seama despre ce e vorba. Acum ceva timp am primit psre testare un creion de ochi. Dar nu un creion oarecare, ci un creion de ochi mai special De ce spun special? Veti vedea imediat.De cate ori nu ne chinuiam sa ne facem linia de tus perfecta si fara denivelari? Ba ne tremura mana ba nu ne iese din cine stie ce motiv, de acum linia de tus va deveni perfect datorita acestui creion.


Creionul se numeste Glide Liner de la Xtreme Lashes, este un creion de ochi pe baza de gel, ce rezista pe tot parcusul zilei fara a se intinde ( stiu veti spune ca nu exista asa ceva dar exista),Creionul este imbgatit cu vitmina E si datorita texturii de gel  se intinde fluent si precis.

Dintr-o miscare ai realizat linia de tus. Pentru o nuanta mai proeminenta apasati mai tare pe el. Creionul are o ascutitoare special pentru astfel de creioane pe baza de gel si anumes Ascutitoarea XtremeLashes

Creionul arata asa:



 Creion Xtreme Lashes
 Creion normal

 Dupa cum vedeti creionul se vede foarte bine, si este fixat la locul lui. Daca vreti sa il folositi pentru blending ( smokey eyes), trebuie intins imediat pentru ca se usuca in doar cateva secunde, trebuie sa dati cu el apoi repede cu pensula. Se pot realiza o multime de machiaje frumoase cu  el, este si putin pigmentat si shinny dar mie im place.
Imi place precizia cu care se aplica ca nu este deloc greu si aluneca foarte usor.
Creionul il puteti achizitiona de aic si costa 94 de lei



Image and video hosting by TinyPic

5 comentarii:

  1. Cunosc senzatia aceea cand incerci sa trasezi o linie si nu prea reusesti, iti trebuie indemanare si un produs bun pentru a trage o linie corecta in machiajul ochilor. :) Creionul asta vad ca e destul de grosut, cred ca iti ajunge o perioada mare de timp... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. NU ajunge o perioada foarte mare Dani pentru ca e sub forma de gel si se cam duce repede.. Grosut este si pentru ca l-am folosit si nu l-am ascutit.. Bineinteles ca am si ascutitoarea.. dar din comoditate nu l-am ascutit.. Da intradevar este destul de ok tragi liniile ok cu el eu nu ma mai chinui cu vechiul creion.. numai ca pentru smokey merge mai greu ca trebuie sa dau si repede blenduiala si tot asa si e cam dificil

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti recomand tusul gel ce se aplica cu pensulica. Este mult mai practic si mai precis. Rezista foarte mult si nu te mazgalesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. deja exista pe piata de mult acest tip de creioane..de exemplu este creionul de ochi gel de la AVON care e foarte bun si are un pret mic

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca exista eu am folosit multe dar nu ma multumit suficient..nici asta nu ma multumeste ptr ca se usuca prea repede si ca e putin shinny... tus nu folosesc ca.mie greu prefer creioonul..am 2tusuri diferite unul carioca si unul subtire:-)si nu ma descurc

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!