miercuri, 23 aprilie 2014

Lansarea The ONE

Hello hello, dragelor, cred ca ati vazut ca s-a lansat noile produse Oriflame The One , si imi pare extrem de rau ca nu am putut ajunge si eu la lansarea lor. As fi fost tare mandra sa le ating daca nu chiar sa le am!! Off ce vise :)
Cand am vazut ca s-a lansat produsele The One, am fost in extaz, abia asteptam sa pun manuta pe ele, imi place la ele ca sunt selective si ca au trei game cu care te poti juca

Iti poti crea cu usurinta machiajul de zi cu produsele destinate acestuia, fara a te mai incarca de fel si fel de produse ai totul la dispozitie de la gama The One . Solutii inteligente care va vor transforma rutina de machiaj intr-un ritual simplu de urmat, de zi cu zi. Nu va mai trebui sa "amesteci" diverse firme si produse pentru a-ti crea machiajul corect de zi cu zi.
Nu-i asa ca de multe ori ati vrut sa lasati o impresie puternica in urma voastra? Pentru asta exista gama Mega Impact, pentru un impact senzational. Cu aceasta gama de produse veti iesi sigur in evidenta pentru ca sunt  inovatoare si captivante, recomandate atunci cand vrei sa lasi o impresie puternica.
Cea de-a treia gama se numeste Ultra Rezistenta, etse o gama dupa cum ii este si numele ultra rezistenta, ce rezista intreaga zi fara sa mai fie nevoie de reaplicare. Sunt produse de inalta calitate iar de aceasta data Oriflame s-a intrecut pe sine.
CU aceste produse vor da "lovitura" in lumea modei. Pentru ca produsele The One isi croiesc usor usor drum catre tendintele actuale din moda.

Tare mi-as dori sa incerc aceasta gama. Sunt curioasa de parerile voastre, ati incercat-o daca da cum vi se pare? 
Eu mi-as dori sa o testez ca mai apoi sa impart parerile mele cu voi, ca de altfel cum o fac de obicei.

Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Inca nu am vazut catalogul, insa cu siguranta voi achizitiona ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu eu de abea astept sa vad cum sunt!! Eu folosesc si fondul de ten de la giordani pe car sincer il ador.. se apropie de cel de la Pastel

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!