joi, 17 aprilie 2014

My Blue Make-up Lens

Iata ca revin si cu ce am promis. Si anume machiajul realizat cu lentiele mele albastre. Machiajul nu stiu cat de reusit este, pentru ca ma repet nu sunt profi, fac doarr din ce ma inspir de la fete si ce mai vad pe net, in rest ma descurc cum pot.. De materiale nu duc lipsa ma ajuta, dar indemanarea mea e cam .. neindemanatica :))
Dar sa trecem la fapte si sa va arat ce am realizat sa pun in evidenta ochii mei albastri.
Am folosit Fond de ten de la Pastel, Blush de la Pastel
Culorile din paleta Fraulein de la Make-upNails
Luciu de Buze Magic de la Pastel
Rimel de la Rimmel Scandaleyes
Si o noutate de azi in trusa mea despre care o sa va vorbesc in urmatorul articol este ceva revolutionar Creionul de ochi de la XtremeLash sub forma de gel, cu care am facut smokey-ul. Revin cu detalii.

Si iata ce a iesit:


Deci cam asta a iesit! 

Ce spuneti, cum va place? Un sfat o sugestie?? Ati incerca si voi? Cum imi sta cu ochii albastri?:))

LATER EDIT: am uitat sa va pun pozele cu ce am folosit :D



Image and video hosting by TinyPic


8 comentarii:

  1. Machiajul sa sti ca este unul foarte reusit si sincera sa fiu nici mie nu cred ca imi iesea asa de bine cu cele "doua maini stangi" ale mele. Mi de pare potrivit atat pentru zi, cat si pt seara folosit cu un ruj mai "strident". Cat despre ochii albastri initial am crezut ca sunt ai tai si cel putin in poze da un aspect foarte natural si insesizabil in comparatie cu alte lentile albastre de care sincer m-am cam speriat cand le-am vazut la unele fete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru aprecieri Mada, esti o scumpa.... eu nu cred ca mi-a iesit asa perfect astazi am sa realizez unul care vreau sa-l port de pasti ca manichiura mi-am facuto :)) si am sa postez

      Ștergere
    2. Astept cu nerabdare postarea. Pupici!

      Ștergere
  2. Eeeee, asa da, ochii albastrii sunt frumosi! Eu am ochii albastrii dar nu sunt asa frumosi ca ai tai :)) Glumesc, stiu ca ai lentile, dar sunt su-per-be!!! Imi place machiajul, imi place realizarea facuta si luciul de buze despre care am citit intr-o alta postare ca se coloreaza dupa temperatura buzelor, arata grozav!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam mult Dani, ee nu's chiar asa perfecti.. am avut lentile si mai urate care imi erau mari si se vedeau naspa... dar astea vin ca manusa, si sincer nici mama nu a vaszut ca am lentle :)) deci camufljul lor e bun, apropo daca iti aduci aminte ca-ti ziceam ca poate jena... astea deloc nu m-au jenat imi vin perfect

      Ștergere
    2. Ce trusa superba..... o ador. Eu daca nu am visez la una pe viitor... Au fost reduceri la un moment dat la palete Sleek ca toata lumea e innebunita dupa acele palete, insa nu am reusit sa imi iau...sper ca pe viitor sa ma mandresc si eu cu una. <3 Nu neaparat Sleek, o trusa ca aceasta, o micelara Bioderma sii...lista poate continua.. Gata, incep sa bat campii... :))

      Ștergere
  3. Superb!! Iti sta super bine cu lentile. Si machiajul e superb, dar eu nu mi-am putut lua ochii de la ele. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat despre farduri...nu am cuvinte. Cand vad o trusa asa mare am asa un sentiment ca si cum as fi un copil mic si mi se da o bomboana, si la fel reactionez si cu ojele. Chiar daca nu mai sunt bune parca imi sta asa sa le arunc si cu toate ca nu le mai folosesc ele vor avea mereu locul lor in colectia mea.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!