miercuri, 16 aprilie 2014

Nude Nails and Nude Make-up

Hello dragele mele, azi am avut o zi beauty.. Am facut niste unghiute care nu le-am mai facut pana acum, clienta mea a venit cu modelul. Si eu zic ca m-am apropiat cat de cat de modelul care l-a vrut.
In final a fost foarte incantata de ele. De fapt a fost o intretinere a unor unghiute facute cu negru. Nu am poza la ele ca nu mi-a mers aparatul la cele de dinaitne, dar va pun poza la ce am facut azi



Apoi dupa sedinta de unghiute am trecut la sedinta de make-up. Clienta mea a vrut un machiaj mai nude.. dar nu prea nude :)).. cu ceva smokey eyes... va arat imediat ce a iesit.. nu prea sunt ok pozele dar sper sa intelegeti.




Nu stiu ce parere aveti dar.. eu nefiind profi nu stiu cat de bine a iesit...clienta mea a fost super happy, in realitate se vede mult mai frumos, se vede ca, claritatea si calitatea pozelor nu;s chiar ok.. dar cred ca intelegeti

Aoi a urmat sesiunea mea se make-up.. dar va tin in suspans si postez maine :)

Acum va pup si va urez noapte buna 

PS: Cum vi se par realizarile mele? Ceva critici? Sugestii, sfaturi?

Image and video hosting by TinyPic

8 comentarii:

  1. Unghiutele sunt smechere rau, floricica aceea a adus un plus de frumusete la ceea ce ai realizat! <3
    Mie imi plac mult mullt de tot!!!!!!!! Critici nu am, nu sunt in masura sa fac asta si nici nu as avea. Sugestii..hmm..nu stiu, mai multe articole de genul, mi-ar placea si un video eventual dar cred ca ti-am mai zis... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vezi faza ca initial nu vroia floricica dar iam zis eu hai s-o punem sa vezi ca schimba manichiura.. ca era prea simpla, si cand a vaut nu-si mai lua ochii :)) si as fi vrut-o albastra ca sa aibe putina pata de culoare. PS: floricica e naturala :D :P

      Ștergere
  2. Char imi plac unghiutele. Au acel model decent si purtabil dem ajoritatea fetelor. "Pasiunea" mea pentru unghii a aparut acum 2 ani cred si cam acest gen de modele abordam si eu la inceput, insa cu timpul am incercat sa vin cu cate o pata de culoare pe ele. Chiar daca atunci fugeam de culorile stridente, neon acum le port cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai eu ce sa zic eu fac modelele care mi se cer... ea a vrut ceva decent.. nu e genul care sa poarte ceva tipator ca mine.. eu port tot felul de culori nu ma dau inlaturi de la nimic...Stai sa vezi manichiura mea de pasti :))

      Ștergere
    2. Intotdeauna trebuie sa ii multumesti gusturile clientei tale, chiar daca tie ti se pare simplut ei o sa i se para mult mai mult decat atat. Asa reactioneaza toate fetela la inceput, si iti spun din proprie experienta. Cu timpul va incepe sa poarte si culori mai indraznete.

      Ștergere
    3. Pai ea nu e choar la inceput...ea poarta mereu dar cred ca din cauza asta vrea ceva mai "cumintel" nici machiajele stridente nu le poarta ii se par aiurea..

      Ștergere
  3. Poate asa ii place ei. Mie imi place mereu sa incerc culori noi :D

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!