marți, 8 aprilie 2014

Primele mele unghiute

Heyy dragelor, hihihi vin si eu cu primele mele unghiuteeeee. Am folosit kitul meu de la Aoma.ro si m-am pus pe treaba, prima mea "clienta" fiind verisoara mea. Care s-a lasat "torturata" de mine :)) va arat rezultatul imediat. Intai sa va spun cum am procedat.

Intai de toate i-am impins cuticulele cu grija si le-am taiat cu instrumentul special pentru cuticule



Dupa care am trecut la partea cu pilitul, pentru ca unghia trebuie sa fie perfect mata sa nu aiba parti lucioasa ca gelul sa aiba aderenta
Am folosit pila banana
Dupa pilire am folosit primerul 
Dupa primer m-am apucat de constructia efectiva a unghiilor, am folosit sabloanele din dotare si am constructia unghia folosind gelul de constructie 3in1 Clear Allaround

Le-am bagat la lampa pentru 2 min, dupa care am mai aplicat un strat de gel pe toata unghia inclusiv pe cea construita dupa care iar 2 min la lampa. 
Dupa care am scos sabloanele si am inceput lucrul, am folosit gelul Soft White pentru baza 
Construind astfel baza unghiei


Dupa ce au stat la lampa 2-3 min, le-am degresat cu Cleaner 

Dupa degresare m-am apucat din nou de pilire. De data aceasta am folosit pila zebra pentru ca are granulatie mai mare. Aici avem si poze :) pentru ca nu am putut sa fac poze in toti pasii ca m-a lasase bateria la aparat si a trebuit sa facem cu telefoanele si sa iasa si clar cat de cat


Dupa pilire am mai dat cu un strat subtire de gel Cover 3in1 Allround si inca 2 minute la lampa, dar inainte de a le baga la lampa am aplicat sclipici negru pe unde a vrut vara-mea

Dupa care le-am bagat la lampa
Cand le-am scos le-am dat cu un strat subtire de Top Coat Quick Finish
Si din nou la lampa 2 minute

Iar acesta este rezultatul:




Deci ce spuneti, va place? 

Tineti cont ca sunt incepatoare deocamdata, dar ma perfectionez

Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Mie imi plac, m-as lasa 'torturata' un pic :))
    Eu nu m-as descurca, sincer.. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca asa ziceam si eu la inceput, dar nu-i greu, cu tutorialul care l-am avut in pachetul de la kit, a fost floare la ureche. Pai hai un drum prin bucuresti :D :))

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!