miercuri, 16 aprilie 2014

Problemele cu dintii

Sunt foarte bucuros ca am reusit sa imi rezolv problemele cu dintii. Am apelat la o clinica speciala unde am fost sa repar toata dantura. Mi-am indreptat toti dintii si acum pot sa am un zambet frumos. Imi place sa fiu mereu elegant si sa arat bine, iar dintii mei ma contraziceau mereu. Asa ca am mers la clinica stomatologica Ivory Dentfix Bucuresti ca sa imi rezolv toate problemele. Cei de aici sunt niste oameni deosebiti si m-au tratat foarte bine. Mi-ar placea sa stiu ca toate clinicile din tara au un personal desavarsit care isi trateaza pacientii ca pe propiile cunostiinte. Este cel mai bine asa fiindca iti atragi clienti si pe viitor si in primul rand iti faci o reclama pozitiva. E cea mai buna chirurgie stamatologica la Dentfix.





Aici mi-am reparat dintii si maselele si i-am si albit ca lumea. Imi place ca nu am cheltuit nici foarte multi bani dar am avut parte de un tratament ca la carte din partea medicilor de acolo. Sunt niste oameni care merita toate laudele fiindca fac o munca deosebita. Am vazut ca aici se fac si proteze dentare mobile asa ca o sa il trimit si pe bunicul meu la ei. El foloseste aceeasi proteza dentara de foarte multi ani asa ca a venit vremea sa o schimbe. Cred ca va fi foarte bucuros cand il voi anunta ca il duc la stomatolog sa ii luam o noua proteza. Saracul se cam chinuie sa manance asa ca trebuie sa schimbe proteza urgent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!