joi, 10 aprilie 2014

Rasfat maxim

Hey zuzulici, daca tot v-am rasfatat pe voi cu concursul  de la Bomb Cosmetics ma rasfat si eu la dus cu niste produse de la ei, primite pentru testare.
POt sa va zic ca imediat ce am deschis coletul, m-a invaluit un parfum minunat. Miroasea asa de frumoss... de imi venea sa mananc ce era in cutie.

"Bomba" de baie cum ii zic eu ( pentru ca e efervescenta) arata delicios, nici nu spuneai ca e pentru baie. Fiimea cea mare o luase repede ca o papa ea :))

Am sa va arat si cum arata ca sa intelegeti despre ce este vorba


Ea este minuntatia despre care va spuneam :)
Vedeti ce delicios arata? Sa nu va mai spun ca miroase a vanilie. Numai buna de mancat :)) , glumesc

mmmmm umpluta cu frisca :)))

Aici avem un gel de dus sub forma de unt, miroase asa frumos, nu stiu sa va descriu exact mirosul, parca miroase a aluatul acela de prajituri cu vanilie, chiar nu am idee, dar il ador



Iar aici un alt gel de dus usor granulat, deci facem si putin gomaj cu aroma de trandafiri. Este criminal ca miros.


Am sa revin cu review-uri la toate sa va spun impresiile mele. Deja sunt in teste. :)
Va pup.

Ati folosit produse de la Bomb Cosmetics (Lush)?



Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Mai, sincer, nu am folosit. Initial cand am vazut imaginea aceea ca o prajitura am crezut ca o sa fie un post cu ceva dulce. :D Si nici apoi dupa ce am parcurs articolul nu mi se stersese ideea, imi ramasesea imaginea de "prajitura" in minte, avea dreptate fetita ta ca vrea sa o pape, as fi papat-o si eu. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tentante sunt :). arata super fain produsele astea de la bomb cosmetics.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa sunt super tentante, eu cred ca o sa le devin clienta fidela, numai ptr gelul de dus sub forma de unt, e prea bun si prea bland cu pielea, Iar parfumul..mm.. incantator

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de genial arata!!! Ador produsele de baie deci trebuie sa incerc si eu "bomba" :D

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!