luni, 14 aprilie 2014

Rasfat pentru parul meu

In acest articol vreau sa va cer parerea cu privire la 2 produse pe care as vrea sa le achizitionez. Daca ati citit articolele mele anterioare sigur a-ti observat ca am ceva probleme legate de par. O perioada am folosit Kallos si Gerovital, dar totusi as vrea sa mai schimb samponul si masca, pentru ca parul meu este tern, lipsit de volum, uscat, intr-un cuvant "matura". A fost afectat si de decolorarile si vopsirile repetate, ca deh.. cine mai e batman ca mine si se vopsea de 3 ori pe luna :)). Deci va puteti inchipui cum ar putea arata parul meu.
La un search pe net, am gasit un site care mi-a atras atentia prin produsele comercializate. Din cate m-am documentat, produsele sunt produse profesionale deci implicit produse de calitate, de provenienta Italia.
Componenta produselor este alcatuita din esente, uleiuri si compusi naturali, vitamie si keratina organica.
Eu citind aceste lucruri, m-am hotarat la 2 produse care cred ca s-ar potrivi tipului meu de par. M-am oprit la gama de Volum si am pus in cos cele 2 produse acestea fiind Sampon Volumizator cu acizi din fructe
 Y3.1 - Volumizator sampon cu acizi de fructe 300ml

M-am oprit la acest sampon datorita compusilor lui si anume surfactanti naturali obtinuti din ulei de nuca de cocos, care hidrateaza si protejeaza parul. Sunt curioasa de efectele lui asupra parului meu.

Al doilea produs este o masca pentru volum. Am ales sa incerc aceasta masca pentru ca am folosit doar Kallos pana in momentul de fata, si tind sa cred ca mi sa obisnuit parul cu ea, pentru ca nu mai areacelasi randament. Aceasta masca este pe baza din extracte de proteine de grau care ofera protectie, volum si vigurozitate parului. Nu am mai folosit pana acum o masca cu proteina de grau, deci ar fi perfecta si pentru un review :)
 Y3.2 - Masca pentru volum (par fin, fara volum) 250ml

Cand am sa primesc produsele am sa va anunt si voi reveni cu recenzii la amandoua, dupa ce le voi folosi o perioada ca sa imi pot forma o parere despre ele. Dar am un feeling ( doar suntem femei :) ) ca vor prinde bine pe parul meu, si ma convinge ingredientele continute de ele.
Daca aceste produse vor da volum parului meu "pleostit" voi lua intreaga gama pentru a-mi rasfata parul la maxim, mai ales ca vine si vara si vreau protectie maxima pentru el.

Voi ce parere aveti de produsele alese de mine? Ati incerca si voi?
Astept sfaturile voastre 


Image and video hosting by TinyPic

6 comentarii:

  1. Mai, sa stii ca am auzit de ei, dar doar atat, nu m-au interesat la momentul respectiv; eu zic sa incerci, ce ti se poate intampla? Daca as fi in locul tau as face o incercare, ca vb aia "incercarea moarte n-are! "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MAi sincer deja am dat comanda.. acum astept sa vina, sa vedem, de-abeastept sa le incerc sa vedem ce si cum

      Ștergere
    2. sunt curioasa si eu de cum o sa ti se para! :)

      Ștergere
  2. Eu zic ca par bune din descriere, acum sunt curioasa ce parere vei avea dupa. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa pai fi isigura ca am sa scriu le fac un review detaliat. daca imi plac mai cumpar si alte game

      Ștergere
  3. Mi-ar placea sa le incerc :) hihihi
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!