marți, 1 aprilie 2014

Review Fard Cvartet Pro Fashion

Iata ca va pun din nou in tema cu produsele Pastel. Dupa cum bine stiti eu ma declar multumita in totalitate de ele, si vi le recomand si voua cu draga inima. Pot sa va spun ca din prisma mea inlocuieste cu succes gama MAC dar la un pret mai avantajos si mai accesibil oricui, deci daca vreti produse de calitate dar mai accesibile la pret va recomand sa le incercati.

Sa revenim la paletica mea de farduri. Desi detin 2 palete Fraulein, aceasta mi-a luat ochii din simplul fapt ca are exact atatea culori cate ai nevoie pentru machiaj, in cazul meu machiajul nude. Nu trebuie sa ma mai gandesc ce si cum la culori, are fix atatea cate ai nevoie pentru a realiza acest machiaj

Fardul nu este foarte prafos, in sensul sa cada de pe pensula, cutiuta vine la pachet si cu o pensulica cu 2 capete, dar eu am pensulele de la MAC si le folosesc pe acelea. 
Se asorteaza perfect culorile una cu cealalta si iese machiajul perfect de zi, iar daca insistam putin cu fardul mai inchis il putem transforma imediat intr-unul de seara.
Va arat si un swatch

Swatch-ul e facut de la stanga la dreapta.Culorile au si putin sidef in ele deci perfect pentru orice ocazie.
Eu am nuanta 201, dar pe site gasiti mai multe variante de culori.Eu as fi extrem de curioasa sa-l incerc pe cel pentru smokey eyes. Ma atrage enorm culorile alea, dar si cea cu verde, o ador.
Fardul costa 30 de lei, si il puteti comanda online

Ce spuneti de aceasta trusa, va place? 



Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Eu in general prefer fardurile cu sidef..
    Paletica este draguta, cum sa nu fie?! ? Iar pretul nu este mare, zic eu... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le ador ca nu au un sidef dala.. nesimtit.. sunt naturale iti da aspectu natural. Mie imi plac de mor, mai mult ca cele din paleta fraulein

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Stiti cat de frumos se vad pe pleoape? Incredibil

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!