joi, 10 aprilie 2014

Review Flormar Fond de ten Perfect cover Foundation

Buna buna, am avut ocazia sa testez fondul de ten de la Flormar Perfect Foundation nuanta 103


Ce mi-a placut la acest fond de ten:
1.Ca are SPF iar pentru vremea asta capricioasa (cand cald cu soare, cand frig, dar soare in nori) este perfect.
2.Textura lui usoara, fluida, care se intinde destul de usor si cu mana si cu pensula, dar si cu buretelul.
3.Mirosul, are un miros usor parfumat, discret, ce parfumeaza pielea subtil
4. Acoperirea este una medie.. dar eu cum nu am defecte prea mari ale pielii, este ok, nu imi trebuie sa fie perfectul perfectului, pentru zi este ok (pentru seara folosesc altceva)



Dupa cum se vede si in poza, da luminozitate pielii, poza este facuta fara blitz, (deh..am camera de 12 la telefon :)) ) deci este la lumina naturala.
In asociere cu blushul se vede mai mult decta perfect, va pun o poza sa vedeti cum se vede pe fata 

Nu stiu daca vedeti diferenta, ori unde nu am dat eu cat trebuia... pe fata mea se vede, e mai galbui asa..la linia barbiei se vede diferenta (in poza).

Per total este ok, pentru o zi obisnuita. Dar pentru un make-up mai reusit si mai profi.. trebuie altceva. Rezistenta este ok pe fata, mie mi-a rezistat cele 4 ore cat l-am tinut..Nu mi sa intins sau scurs de pe fata...

Voi ce parere aveti ati folosit fondurile de ten de la flormar?




Image and video hosting by TinyPic

11 comentarii:

  1. Inca n-am folosit fonduri de ten de la ei, ma tenteaza niste oje, dar asta in alta ordine de idei. Eu in general prefer fondurile de ten cu acoperire medie spre mare, ca sa fiu sigura ca acopera to.t :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...ma asteptam sa fie mai bun produsul insa din ce vad in poze nu imi place. In primul rand acoperirea e mica, iar subtonul de galbui il urasc :D
    Iar rezistenta lui de 4 ore e extrem de mica....nu am auzit de un fond de ten care sa reziste asa putin pe ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dya 4 ore l-am tinut eu pe ten pentru ca atat am fost machiata! Dupa care m-am demachiat, nu zic ca a rezistat doar atat, poate ar fi tinut mai mult, dar eu atatea ore am stat cu machiajul pe fata.. nu are chiar un subton galbui.. pe fata se vede altfel.. de fapt la lumina..am sa incerc sa fac un make-up cu el pe fata ca sa vezi exact cum se vede.. mie imi place.. ptr ca nu am nevoie de acoperire mare...e ok cat acopera pe tenul meu

      Ștergere
  3. nu am folosit fonduri de ten Flormar, doar de la Rimmel London mai multe :).
    dar din cate am citit si vazut pozele tale mi-ar placea si mie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer eu sunt multumita de ele...mai am unul care urmeaza a review, chiar imi plac, dupa cum vezi in poze eu nu am imperfectiuni prea mari pe ten,.. deci nu cer prea multe de la un fond de ten.

      Ștergere
  4. Chiar sunt in cautarea unui nou fond de ten. De la Flormar am doar cateva oje. O sa tin cont de acest review si abia astept sa vizitez un magazin de la ei.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am un fond de ten de la ei caruia urmeaza sa-i fac review... acela e mai puternic ca si pigmentatie si e mat.. pe tenul meu arata bine numai ca ma cam chinui sa-l intid.. acum sa vedem si parera voastra

      Ștergere
    2. Pai daca este mai consistent foloseste o crema hidratanta intr-un strat subtire sau un primer pentru fond de ten si in acest mod cred ca nu va mai exista problema intinderii.

      Ștergere
    3. Mada eu oricum folosesc crema inainte, folosesc pe baza de argan de la gerocossen...da nu stiu de ce se face asa "guguloaie" mici o fi prea concentrat ori o avea o cantitate de talc mai mare in el

      Ștergere
  5. Pff..atunci incearca sa il combini cu un alt fond de ten aproape aceeasi nuanta poate se mai inmoaie

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna, ma poti ajuta te rog frumos! as vrea acest fond de ten, problema este ca eu sunt f deschisa la ten si nu stiu dak nuanta 103 mi s-ar potrivi. In imaginea postat de tine pare destul de deschis, Mi se potriveste destul de bine nunata nude-fond de ten calmant avon (in caz ca ai avut de-a face cu el) as vrea sa stiu daca 103 seamna cu aceasta nuanta.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!