joi, 3 aprilie 2014

Review Magic Gloss Pastel

Am revenit pe val :)). Zilele astea am fost asa de ocupata.. de n-am stiut de capul meu, am avut si o onomastica in familie, cred ca stiti ca v-am zis.. si bine inteles ca nu am ratat ocazia de a ma machia din nou, dar poze cu machiajul mai tarziu. Fiind zi afara am ales ceva usor, chiar girly pot sa zic.
In trusa mea de farduri de gasesc multe rujuri si gloss-uri si balm-uri, dar nu prea le folosesc pentru ca nu imi gasesc culoarea mea, eu sunt adepta rozului mai pal, spre natural.
Am avut cateva gloss-uri dar toate erau transparente si trebuia mereu sa ma dau cu un ruj pe "dedesubt" ca sa se vada culoarea care o vroiam, si simteam ca-mi incarc buzele prea tare, ca si cum s-ar scurge.
Si am descoperit minunea care le impaca pe amandoua.
Lip Gloss-ul Magic Gloss si am sa va spun imediat de unde i vine denumirea.
El arata asa, micut si elegant. Nu are miros si nici culoare :) si probabil ca va intrebati cum de coloreaza buzele. Va spun imediat.
El are o formula speciala care il face sa isi schimbe culoarea dupa temperatura buzelor care il poarta.Contine migdale, rodie, seminte de sofran si extract de cirese. Si da chiar si cu aceste ingrediente nu are miros.
Textura lui este una mai densa, pare grea dar nu este
Dupa cum vedeti este incolor, dar pe buze arata bestial. Va arat si pe buze :)
Se vede diferenta nu? El fiind incolor va da impresia de un simplu gloss, daaaarrrrr... aplicat pe buze isi intra in rolul lui magic. Este cremos, si imi place rezistenta lui pe buze, hidrateaza destul de bine caci contine migdale nu?! Rezista cam 6 ore pe buze, numai are acel luciu puternic de la aplicare, dar rozul ramane la locul lui, Eventual un mic retus si e ca nou.
Eu il ador.

Are 7,5 grame si il gasiti aici la pretul de 21 de lei.
De asemenea puteti intra si pe pagina de facebook pentru a fii la curent cu noutatile.

Ce ziceti de acest lipgloss? V-a place?


Image and video hosting by TinyPic

13 comentarii:

  1. foarte interesant,nu am mai vazut gloss sa isi schimbe culoarea pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Daa eu credeam ca e un simplu luciu si ce crezi, m-am dat cu unul mai roz ( mie imi place roz pe buze) si am dat si cu asta ca sa aibe putin luciu, si ma sui in masina el intre timp deschizandu-se la culoare, si sotul meu imi zice: " auzi mami, da ce ti-ai facut buzele asa de piti, nu ziceai ca nu iti plac asa roz aprins?" Mam uitat mirata la el.. ca stiam ca mam dat doar cu luciu si putin roz, cand sa ma uit in oglinda am ramas masca cnad am vazut ce roz puternic am pe buze, chiar ca de piti. M-am sters si m-am dat doar cu asta si mi-a placut culoarea subtila si naturala.

      Ștergere
  3. Serios?? Adica, pe bune??? Trebuie incercat, e ceva nou pentru mine.. Imi place tare de tot cum a iesit nuanta pe buze! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa si eu il ador nu mai pe el il folosesc.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. daaaa i se mai spune si Lip Glossul magician.. e tare ingenioasa compozitia lui

      Ștergere
  5. Il pot incadra cu mare drag in categoria glosurilor care fac "minuni". Desi pare simplut in contactul cu buzele chiar se transforma intr-o culoare minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca face minuni si e si hidratant ca e o textura mai groasa asa.. si mie imi place ca imi simt buzele hidratate dar si colorate :)

      Ștergere
  6. Mie una imi plac mai mult genul acesta de glosuri. Cand ma dau vreau sa le simt pe buze si nu sa am mereu impresia ca mi s-a sters cand el este acolo aproape insesizalil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asa si eu .. il simt tot timpul pe bze, si imi place sa culoarea se adapteaza temperaturii, daca buzele sunt calde culoarea e mai calda un roz pal, sau mai aprins depinde, iar daca sun reci ( gen iarna) se face spre rosu :)

      Ștergere
    2. E gen mai multe glosuri in unul singur

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!