miercuri, 23 aprilie 2014

Review Masca de par cu Proteina de Grau Sinergy


V-am promis la articolul cu samponul ca va voi face un review si la masca care o detin de la Sinergy.
Masca am luat-o impreuna cu samponul, pentru ca vroiam sa folosesc o gama. Masca de la Kallos o folosesc mai rar pentru ca vad ca a inceput sa aibe tendinta de a-mi usca parul.
Aceasta masca este putin diferita cel putin pana acum nu am gasit o masca cu proteina de grau.

Ambalajul are 250 de ml, pentru mine sunt suficienti pentru o luna ( zic eu), eu am parul mediu, si folosesc masca de 2 ori pe saptamana. Este o masca pe baza de proteina de grau, pentru parul fin si "distrus" de factorii externi, restructureaza parul si ii confera volum. Ce nu imi place este ca imi "inmoaie" parul si parca e bleg. Eu am folosit-o suficient sa-mi dau seama de efectele ei. 

Contine o formula de acizi grasi care care dezvolta o actiune de hidratare si restructurare a parului, totodata ferindu-l de excesul de sebuum.Proteina de grau actioneaza ca o pelicula asupra firului de par protejandu-l.

Pana acum nu am mai intalnit o masca cu o consistenta ca acesteia. Pare ca un gel.. e usoara si putin aerata.E chiar light si nu aluneca din mana. Ce ma deranjeaza este ca trebuie sa folosesc cam mult produs pentru putinul meu par :). Pentru ca textura lui fiind asa, chiar daca il pieptan atunci mai cade din par.. si daca vreau s-o pun pe tot parul imi trebuie putin cam multa. 
Per total e ok, ca efecte si beneficii. Nu mai folosesc balsam de cand am masca, pentru ca impreuna cu samponul este suficient si imi inmoaie parul destul de mult nemaifiind necesar balsamul. Eu oricum folosesc ulei de argan de la Salerm dupa baie, deci e ok. Eu o aplic odata la 3 zile ( stiuu prea des dar imi place) pe parul umed, ma pieptan si o las asa 5 minute. Dupa care ma clatesc. Parul e moale si parfumat. Am uitat sa va spun ca are un parfum placut delicat..As vrea sa-mi iau si kitul cu keratina, tare ma tenteaza.

Ce ziceti de mascuta mea va place? Ati achizitiona-o si voi?



Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Chiar azi pot sa spun ca am fost la salon si m-am tuns..si mi-a zis tipa de acolo sa folosesc ulei de masline sau ulei de argan inainte de a face baie. Sa il tin cat pot pe par si apoi sa ma spal, pentru hidratare, pentru mai multe chestii. Acum nu stiu cat de bine se pricepe ea la ce spune...

    RăspundețiȘtergere
  2. Masca ta arata...de parca ar fi de mancat, arata bine, seamana cu o inghetata de kiwi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are dreptate tipa de la salon, eu oricum asta fac a fiecare baie, dau cu ulei de argan pur in cap si stau o jumatate de ora si dupaia ma spal. Bina imi dau inainte sa intru in baie cu o jumatate de ora. SI am parul mult mai sanatos. Iar astea sunt de umplutura sa zic asa :)

      Ștergere
  3. nu am incercat pana in momentul de fata niciun produs de la Sinergy

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!