vineri, 4 aprilie 2014

Sophyto, natural si organic!





De curand am descoperit o gama noua de produse. Poate ca ati observat ca eu imi indrept atentia catre cosmeticele naturale. Sunt foarte multe game in comertul de astazi care pe eticheta scrie "natural, organic, bio" dar ingredientele lor spun altceva. Am sa revin cu un articol despre acest lucru pentru a putea diferenta mai usor cosmeticele organice de cele care par a fi organice.

Gama despre care va vorbesc se numeste Sophyto.
In primul rand trebuie sa specific faptul ca gama Sophyto nu contine parfumuri sintetice, uleiuri esentiale, coloranti artificiali, nutrienti procesati si parabeni ( lista este destul de lunga, ca sa vedem ceea ce punem pe ten si cum ne afecteaza). De aceea sa nu va asteptati ca aceste cosmetice  sa aiba un miros parfumat.
Noi femeile suntem foarte pretentioase in ceea ce priveste ingrijirea tenului nostru. Mereu avem grija ce cumparam (aproape mereu). Odata cu apariti soarelui pe cer, si tenul nostru are de suferit datorita schimbarilor de temperatura si este agasat de razele UVB/UVA, dar si de mediul poluant in care traim.
De aceea necesita o ingrijire atenta si in profunzime. Sophyto ne pune la dispozitie cosmetice profesionale organice vegane (Atentie) si fara gluten.

Toate produsele Sophyto contin o formula unica de echilibrare bioactiva a ph-ului, si dupa cum bine stim, echilibrul ph-ului este esential pentru toate aspectele legate de piele, de la hidratare pana la prevenirea imbatranirii pielii, penru ca ph-ul pielii secreta acid hialuronic si pepsina.
Sophyto contine uleiuri presate la rece, care au la baza un complex de omega, lipide, glicolipide si fosfolipide necesare pielii., cosmeticele necontinand agenti de umplere, siliconi, agenti de spumare, textura lor fiind diferita fata de oricare alte produse comerciale , ele totodata necontinand nici lianti, precum dimeticona (impiedica pielea sa respire normal).
La cosmeticele ce se recomanda a fi naturale culoarea acestora conteaza!!!
Sophyto nu contine coloranti artificiali, standardele interzicand mascarea culorilor naturale derivate din multitudinnea de ingrediente.Daca cosmeticele ce contin ceai verde ( de ex.) nu au nuanta chihlimbarului, atunci nu au un continut suficient pentru a face bine pielii.

Probabil ca de multe ori v-ati indreptat catre produse care miros frumos, (eu nu am o problema cu mirosul atat timpo cat pielea mea se simte ok)nestiind ca produsele care miros frumos contin si parfum, deci implicit si alcool, si pot reprezenta potentiali factori iritanti pentru ten.
Mirosul acestor cosmetice nu este tocmai placut, el provenind doar de la extractele si uleiurile din plante. Prin miros va puteti da seama de puritatea ingredientelor.

Eu voi testa pentru cel putin 28 de zile Spuma organica pentru curatarea tenului, eu "detinand" pe fata si niste mici pete maronii capatate de la soare, iar aceasta gama prin componenta lor reduc si petele si eczemele.

Sophyto-Demachiant-spumant-natural-150ml
Un alt produs in completarea spumei este Serul Facial organic cu multivitamine extrase din rubarba si radacina de papadie.

Sophyto-Ser-facial-cu-multivitamine-30ml

Voi reveni cu review-uri pentru amandoua.
Va pot spune ca amandoua nu au un miros grozav, dar gandindu-ma la beneficii, trec peste acest aspect.
Va las si un link catre lista de ingrediente folosite de Sophyto pentru realizarea acestor cosmetice precum si importanta si beneficiilor lor pentru ten.

Sper ca v-am captat atentia cu acest articol, si voi reveni cu un alt articol in care vom invata cum sa deosebim cosmeticele care par a fi organice de cele cu adevarat organice.



Image and video hosting by TinyPic

6 comentarii:

  1. Nu am incercat produse apartinand acestui brand...insa te contrazic intr-o chestie : Daca un produs mioase bine nu inseamna neaparat ca nu e benefic pentru ten respectivul produs. Uneori mirosul poate fi dat de catre unul din ingrediente. Asta in cazul produselor bio...care in functie de ingredientele folosite pot avea un miros placut sau nu. Iar unele produse care au parfum in compozitie, insa acest ingredient se afla ultimul in lista, nu sunt daunatoare pentru ten pentru ca ingredientul respectiv este prezent intr-o cantitate infim de mica incat sa nu provoace reactii adverse.

    Deci e eronat sa spui ca produsele care miros frumos nu sunt benefice pentru ten. Am intalnit produse bio cu miros foarte frumos de mango sau alte uleiuri esentiale si am intalnit si produse cu miros de plante oribile.

    Deci mirosul e irelevant in alegerea unui produs :). Nu ai cum sa iti dai seama de puritatea sau eficacitatea produsului doar prin miros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este eronat sa spun ca mirosul e irelevant, pentru ca sunt cosmetice bio care au miros frumos datorita ingredientelor, da cum ai spus si tu datorita uleiurilor esentiale, dar alcoolul continut de ele este etilic... si nu este benefic nici intr-o cantitate infirma..ma refer la produsele bio, tot articolul este doar despre asta.... nu fac referire la alte produse..am vazut si sapunuri care contin alcool...deci.. no coment..Si nu am zic ca neaparat daca nu miroase bine nu e benefic.. ai sa intelegi din articolul viitor despre ce vorbesc

      Ștergere
    2. Eu am spus ca mirosul este irelevant :). Tu ai spus ca mirosul este relevant...asta e eronat.

      Eu inteleg ce spui tu...dar in nici un caz nu putem sa etichetam un produs dupa miros....trebuie consultata lista de ingrediente. Eu nu am dat pana acum de produse bio care sa aiba alcohol in compozitie...dar tot ce e posibil. Oricum...ingredientele dicteaza asta si nu mirosul :)

      Ștergere
  2. Si ca o mica precizare : ambele produse Sophyto au in compozitie alcohol....deci ce spuneai despre alcohol-ul din produsele cosmetice?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de Sophyto, insa nu m-am interesat tare despre produsele ce le detin, si nici revew-uri nu cred ca am citit. Deci astept articolul cu parerile tale .:)

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit de produsele lor dar nu le-am testat ...par tentante

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!