miercuri, 9 aprilie 2014

Unghiute unghiute :)

Hey hey, iata ca revin cu alte unghiute, tot pe varamea facute pentru ca i s-au parut prea simple primele si a vrut sa schimbe modelul.

Procedeul a fost acelasi ca si prima data. Numai ca de data asta unghiutele au fost mai lungi si nu am mai folosit pila ci freza. Despre care o sa va spun in alt post, pentru ca da, mi-am achizitionat o freza electrica.

Rezultatul unghiutelor arata cam asa :

Sper sa va placa


Varamea are o obsesie cu sclipiciul negru si gri:))


Si nu doar noi femeile ne facem unghiutele ci si barbatii :)) deci sotul meu a fost cobai




Iar astea sunt unghiutele mele, am incercat pe mine o proba de model care il vazusem eu pe net, pe mine personal nu prea pot sa mi le fac pentru ca eu sunt stangace si mie greu sa fac cu dreapta..dar a iesit asta.



Ce spuneti? Care va plac?



Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. VINTI TRANS va ofera servicii de: transport marfa, transport marfa bucuresti, Transport adr, transport marfa periculoasa
    la cele mai avantajoase preturi. Nu ezita si viziteaza site-ul nostru www.transportmarfarutier.ro

    Firma Servicii SEO si Web design, va ofera servicii de
    Optimizare SEO si creare Site de prezentare s-au
    Magazin online, SEO. Pentru cei interesati facem link/banner exchange.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca i le faci gratis, de aia sta pe capul tau sa ii schimbi des modelul manichiurii!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU i le fac gratis iubita, a platit tot ce i-am facut... prima manichiura a fost pe ea si cica trebuie sa mi-o plateasca s am spor, si ea oricum e din categoria fetelor cu bani intretinute de parinti deci.. are..

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!