luni, 26 mai 2014

Campanie de testare Apidermin

 Apidermin lanseaza o noua campanie de testare pentru bloggerite, youtuberite, dar si pentru cele care activati pe pagini de facebook, pinterest sau de instagram.
   Ce trebuie sa faceti? Trimiteti un mail la marketing@complex-apicol.ro in care sa solicitati conditiile de participare.



   Spre testare veti primi din noua gama:

 - lapte demachiant lejer
 - lotiune tonica hidratanta
 crema lejera regeneranta de noapte
 - crema lejera hidratanta de zi

         
           Presimt ca noua gama destinata tenurilor cu tendinte de ingrasare mi se va potrivi de minune. Tenul meu are tendinta de ingrasare (uneori stralucesc ca becul) si mi-as dori sa il fac fericit. Un ten fericit este un ten ingrijit corespunzator, cu produse potrivite si de calitate. E bine sa avem grija de pielea noastra si sa o ajutam sa se mentina tanara si frumoasa.

   Va invit si pe voi sa va inscrieti in campanie!!



Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Am zarit si eu campania lor, mi-ar placea sa le incerc dar nu am blog si nici pe youtube nu sunt activa, poate cu alta ocazie. Oricum, apreciez initiativa lansarii acestei campanii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta campania, descoperi produse noi fara nici un cost....

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!