joi, 8 mai 2014

Demachiantele care ma pun in dilema


Dragele mele, vin la voi cu un articol in care va prezint 2 produse, dar am o mare dilema, nu stiu pe care sa il cumpar!! Si am sa vi le prezint pe amandoua pentru a ma ajuta voi ce sa aleg. Mentionez ca produsele sunt de calitate superioara, si deloc usturatoare la pret,  unde mai pui ca acum sunt si la reducere, deci... sa vedem ce cumparam :)))

Primul produs care mi-a atras atentia este un Demachiant Bifazic cu musetel si lavanda. Din cunostintele mele musetelul face bine tenului, iar eu avand o problema cu demachiatul ochilor, in sensul ca ma ustura foarte tare, acest demachiant cu musetel cred ca ma va ajuta. Pe langa musetelul cu proprietatile lui anti-roseata, anti-inflamatorie si calmanta, avem si lavanda care are un efect calmant si detoxifiant al pielii.
Musetelul imi va calma iritatiile ochilor din timpul demachierii iar lavanda imi va previne roseata.

Pe langa aceste 2 ingrediente mai contine si sorbitol ( cu efect de prevenirea a deshidratarii pielii, de hidratare) si Sulffina un ingredient pe care nu l-am vazut in multe cosmetice, ori nu i-am luat seama. Dar acest ingredient are puterea de a reduce pungile de sub ochi, nesuferitele cearcane, prin actiunea sa de favorizare a drenajului limfatic.

Acest demachiant are o cantitate de 200ml si costa doar 40 de lei!!! Face parte din gama de cosmetice ByoThea


Al doilea produs care iar ma pus in dilema, este Demachiantul pentru ochi si fata tot de la Byothea. Si acesta are in componenta lui musetelul, care deja stim beneficiile lui in cosmeticele pentru ten,dar mai are ceva, ceva ce ma face sa ma inclin spre el si anume Laptele de Soia si Nalba. Aceste 2 ingrediente nu  prea le-am intalnit in cosmeticele mele uzuale. Laptele de soia hidrateaza tenul in profunzime, datorita mixului de proteine continute. Pe cand Nalba detoxifiaza zona din jurul ochilor, previne aparitia rosetei, calmea si protejeaza tenul de factorii externi. Mai contine si bisabolol. Acum problema mea este pe care dintre cele 2 sa le aleg. Acesta costa 32 de lei si are tot 200ml.

Amandoua  sunt blande cu tenul dar mai ales cu ochii, ceea ce ma intereseaza in mod deosebit. Amandoua contin ingrediente destul de tentante.

 Acum parerea voastra care ar fi? Ce ma sfatuiti?

Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Eu personal as inclina care demachiantul bifazic, datorita proprietatilor sale, dar daca mi-as permite cred ca le-as cumpara pe amandoua.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu una nu am incercat pana acum demachiantele bifazice. Ma demachiez cu servetele umede, iar dupa imi sterg fata cu o crema de curatare. Am citit nu de mult timp si am fost surprinsa sa aflu faptul ca exista demachiant special pentru ochi. Eu credeam ca e unu si acelasi, insa nu e chiar asa. Acum depinde si de tine unde insisti cu machiajul; daca porti unul mai complex, de seara iti trebuie neaparat unul special pentru ochi, inca daca este unul zilnic, natural, l-as prefera pe cel de fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu stiam ca este si de ochi dar din comoditate nu mi-am luat ca l-am folosit pe cel de fata, sincer eu ma impac extrem ed bine cu farmec si la ochi...dar as incerca si altceva

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!