vineri, 30 mai 2014

Dezamagire Sophyto


Asa cum spune si titlul, sunt extrem de dezamagita de produsele Sophyto. Nu stiu daca va mai aduceti aminte de articolul meu in care va vorbeam despre produse si vi le si prezentam, dar va fac un rezumat. Am primit spre testare Spuma organica pntru curatarea tenului si Serul facial organic. Buun, probabil ca pana aici nu vi se pare nimic neobisnuit. Sa purcedem la testat. Prima data am luat spuma demachianta... avea un miros cam greu, am zis initial ca este de la compozitia ei, fiind organica nu am dat prea mare importanta. Am incercat-o de 2-3 ori si nu am reusit pur si simplu mirosul ma ineca teribil (cele care ma cititi stiti ca eu nu prea am probleme cu mirosurile). Vazand ca totusi nu reusesc si nu vrea, am decis sa o dau verisoarei mele. Trec 2-3 zile, la care ma suna iar apelul suna asa:

" -Pisi, mai tii minte spuma de mi-ai dat-o?
-Da. Ce-i cu ea? Cum te intelegi cu ea?
La care ea imi spume:
-Pisiii, stii de ce aveai probleme cu mirosul ei??
-De ce?!?!?!?!
-Pentru ca ii s-a dus termenul de valabilitate si deci si calitatile ei."

Cam am auzit am crezut ca nu e adevarat si ca nu a citit ea bine, dau fuguta in dulap la mine, pentru ca daca va mai aduceti aminte erau 2 produse, la mine a ramas serul facial (care si el avea un miros greu si insuportabil chiar si o consistnta ciudata, nici gel, nici lichid, nici crema...) si ma uit repede pe eticheta:: SOC
Era expirat!!. 

Stau si ma intreb, daca verisoara mea, nu observa, ca acea spuma era expirata, oare cat mai aveam de gand sa folosesc acel ser pana sa-mi dau seama?!! Am luat legatura cu reprezentantii Sophyto, si le-am spus despre dezamagirea mea, si despre faptul ca intentionez sa scriu pe blog acest fapt, raspunsul?!

" V-am anuntat in mail ca termenul de expirare este mai 2014, si nu ne deranjeaza sa scrieti acest lucru pe blog despre faptul ca ati fost dezamagita" 
( nu este cuvant cu cuvant, dar mai pe scurt)

Pai bine bine, dar pe ambalajul lor scrie clar 12m de la desfacere!! Cum poti da spre testare 2  produse care expira in mai putin de o luna de la trimitere, cand produsele acelea nu se vor consuma intr-o luna?!! Ambalajul Spumei are 150 ml, deci nu-i chiar asa usor de consumat, pentru ca totsi este spuma si nu ne trebuie o cantitate imensa de produs.

Am ramas cu un gust amar de pe urma acestei experiente iar de acum sunt mult mai atenta la termenele de valabilitate a produselor primite spre testare. Pentru ca!!! foarte multi ne iau cam de proaste pe noi bloggeritele, pentru ca isi fac impresia ca pentru 2 produse noi le scriem un articol de numa numa, si ne arunca acolo 2 produse la intamplare cu gandul ca nu le vom verifica. Gresit!! Noi bloggeritele, nu cersim nimanui nimic, este in folosul fiecaruia care doreste sa isi faca publicitate prin intermediul nostru si ne pune la dispozitie produse pentru testare, daca suntem bloggerite nu inseamna ca din asta traim, avem banii proprii si ne cumparam si singure!! Dar noi scriem pentru pura imformatie a cititorilor, din pasiune si pentru a expune cele mai noi produse de pe piata. Sunt bloggerite, care scriu pentru niste amarate de mostre de 5ml... nu ne putem compara cu asemenea specimene (padure fara uscaturi nu exista) , nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar eu nu as accepta sa scriu doar pe baza unor pliculete, pentru ca un test inseamna mai mult de 14 zile si o cantitate (vizibil) mai mare de 5 ml de produs, pentru a-ti da seama de efectele si promisiunile produsului.

In incheiere va las cu pozele produselor mele expirate, mentionez ca produsele intra in luna mai in perioada de gratie (sa spunem) si totusi sunt produse pentru ingrijirea tenului, pe care eu nu le-as mai folosi in aceasta perioada pentru ca isi pierd din calitati odata cu aproprierea termenului de valabilitate.




Voi ati avut experiente de genul aceasta? Ce ati fi facut in situatia mea?


Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. Aoleu....nu-mi vine sa cred... Pai asta este relatia lor cu clientii? Omg, deci nu imi vine sa cred ce citesc... Eu personal nu am incercat niciun produs de la ei, pe diverse bloguri am citit de bine despre produsele lor, acum, ca o parere, eu zic ca nu le pasa decat de profit, caz in care prea putin se implica in reclame, si astea bune... As fi procedat la fel, daca eram in situatia ta, si te felicit pentru acest articol. Thumbs up din partea mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu mi-a venit sa cred Dani cand am vazut pe ambalaj data expirari,.. dar cel mai tare m-a enervat faptul ca ei au zis ca m-au anuntat.. dar totusi cum sa folosesti un prods intr-o luna de asemenea marime... ca nu ai cum.. plus canu le aveam doar pe ele.. si nu imi place sa amestec cosmeticele...si cand le-am zis ca voi scrie despre asta nu i-a deranjat... Deci prea putin le pasa de reclama facuta pentru ei... un brand care se respecta si care isi permite sa investeasca in reclame nu face asa!! Si-a cerut doar scuze si atat.. dar eu puteam bine mersi sa folosesc produsele fara sa-mi dau seama si sa ma aleg cu cine stie ce bube pe fata... Dar asta e

      Ștergere
  2. Foarte urat!!! Si eu am avut o experienta urata recent cu o firma, iar daca am protestat, reactia a fost una simpla... au sters mesajul. Genial, nu?
    Multumim pt articol, e bine de stiut ce firme sa evitam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte urat! Decat sa le arunce,mai bine fac rau dandu-le spre testare,macar de le-ar da cu 2-3 luni inainte sa ai timp sa le folosesti cat de cat.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!