luni, 12 mai 2014

Incaltaminte cu stil de la WalKin


Hello ladies, probabil ca ati vazut ca am absentat ceva, dar am avut ceva treburi ( ca oricare dintre noi), dar intre timp cat am lipsit mi-am facut niste comenzi pe diverse site-uri. Nu stiu daca v-am povestit daca eu am 2 evenimente importante in familie cat de curand de fapt ar fi 3, unul am saptamana viitoare turta fetei mici apoi zilele de nastere amndurora ( sunt nascute la o zi diferenta adica una pe 10 una pe 11 iunie :) ) iar mai apoi urmeaza o nunta. Si cum sunt in febra cumparaturilor, si nu am timp de umblat, am decis calea mai usoara si anume internetul :). Deci m-am pus pe documentat. Mai intai imi trebuie pantofi. Si am gasit un site dstul de ok dupa parerea mea. Site-ul se numeste Walkin 

Am navigat ceva pe site si am vazut ca su si promotii, iar ce au la categoria Dama ma pus in dificultate, pentru ca au foarte multe modele noi si la moda, si ai de unde alege, mi-a fost tare dificil sa ma decid. Dar sa va spun cum am inceput. Prima data am ales o pereche de pantofiori care mi-au placut enorm de mult dar din pacate cum eu sunt dificila la picior nu se potrivea marimea. Pantofii sunt acestia
Unde mai pui ca erau si la promotie la doar 89,90. Deci mai mult decat ok pretul lor. Mi-a placut extrem de tare detaliile de pe ei si anume ca sunt brodati. Eu rochita o am tot cu aplicatii brodate ( am sa revin cu articol) tocul nu foarte mare ce sa mai o minunatie...dar nu se potriveau ca marime.
Apoi m-am orientat catre alti pantofiori care mi-au placut enorm prin simplitatea lor si faptul ca ii pot purta la orice nu numai la ocazii speciale. Dar eu am o problema la unul din picioare sunt operata si nu pot purta pantofi acoperiti...Din pacate pentru mine..

Care si acestia erau tot la promotie la 94,90.. deci m-a incantat pretul.
Dar pana la urma am ales o alta pereche de sandale care s-au potrivit cu aspectul rochitei mele si care si acestia au aspect brodat si aplicatii fine pe ei. M-au incantat cand am vazut poza.
Ei aratau asa:
Ok, i-am pus in cos, cei drept un pret mai maricel putin 114,90, dar nu a fost o problema avand in vedere calitatea lor. A doua zi am fost sunata de catre operatoarele magazinului, o doamna tare draguta si amabila care iti explica fiecare detaliu care vrei sa il stii despre pantofiori, inclusiv mi-au masurat talpa sandalutelor pentru a fi sigura ca se potrivesc perfect cu piciorul meu. Si am avut surpriza sa constat ca eu stiam ca port 37-38 aceste sandalute sunt...36!! Dar datorita amabilitatii operatoarei am reusit sa imi aleg perechea perfecta de sandale. Coletul a ajuns a doua zi, prin curier. Am fost tare entuziasmata cad au venit. 
Erau in cutie cu logo-ul firmei cand i-am deschis capacul, am constatat ca sunt exact ca in poza nici o diferenta intre poza si realitate.


 Sandalutele au venit si cu flecuri de rezerva la tocuri
 Detaliile din fata imi plac enorm, acele aplicatii de strasuri se potrivesc perfect cu rochita, nu sunt nici foarte stridente sunt exact cum imi doream.
 Tocul are o inaltime de 13 cm iar platforma in jur de 2 cm, iar acest fapt le face mai comode nu imi sta piciorul fortat in ele sau sa ma simt stiti vorba aia "ca merg in maini"


Dupa cum va spuneam sunt nr 36. Ceea ce inseamna ca au 23 de cm lungime in talpa pe interior.

Magazinul din punctul meu de vedere ofera servicii si produse de calitate ceea ce ma face sa mai cumpar de la ei pentru ca inca mai am nevoie de o pereche de balerini, si cum preturile sunt pe gustul meu, am sa revin cu comenzi. Va voi mai scrie despre acest magazin in articolele urmatoare, pentru ca merita toata atentia mea. 

Ce parere aveti despre alegerea mea? Voua care v-ar fi placut?

Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Sunt foarte dragute sandalele, culoarea si modelul incantatoare. Faptul ca au tocuri inalte le da un plus... Eu una nu prea port cu toc asa mare...ma dor picioarele dupa o jumatate de ora de nu mai stiu de mine, sper ca tu sa te descurci! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu ca ma descurc... mai greu e cand conduc ca trebuie sa ma descalt sigur.. pentru ca imi prind tocul sub ambreiaj sau acceleratie..sunt patita si de atunci numai port tocuri la volan.

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!