sâmbătă, 31 mai 2014

Ofertele verii de la Walkin

Avand in vedere ca vine vara, si incepem sa ne expunem piciorusele si sa purtam incaltaminte cat mai comoda, lejera dar totodata si care sa ne puna in valoare piciorul, va aduc la cunostinta noile oferte ale magazinului Walkin.

Despre Walkin nu cred ca am apucat sa va spun prea multe, decat faptul ca mi-am achizitionat si eu pantofiorii mei de ocazie. Dar acum sa detaliem:
Walkin este un magazin ce va pune la dispozitie incaltaminte de calitate pentru toate gusturile.
Veti gasi incaltaminte de dama, plecand de la sandale pana la botine si cizme de iarna.
Gasiti si incaltaminte de barbati de la slapi pana la ghete, de cea mai buna calitate. Magazinul are si incaltaminte de piele dar si din pielea sintetica si textil., la cele mai avantajoase preturi si pe gusturile fiecaruia. Trebuie sa va mentionez faptul ca sunt niste profesionisti, si anume, dupa ce ai plasat comanda, vei fi sunata pentru confirmare, dar si pentru alte detalii cum ar fi marimea exacta a piciorului, pentru a fi sigure ca vi se vor potrivi perfect. Operatoarele sunt foarte dragute si au o rabdare de aur, sa iti explice in detaliu tot ce tine de incaltaminte si detaliile lor. Pe site gasiti si optiunea "Te sunam noi" in cazul in care sa spunem nu mai ai credit ( se poate intampla oricui) sa suni tu sa ceri detalii, te vor suna ei.
Ce imi place este ca site-ul este aranjat frumos si "compartimentat" corect pntru a-ti fi mai usor in gasirea perechei potrivite de incaltaminte, dupa criteriile cautate de tine, si anume:
  • dupa material
  • dupa marime
  • dupa culoare
  • dupa disponibilitate
  • dupa pret

Si, daca nu stiati Walkin are o oferta de vara pentru clienti
Aveti 10% reducere la incaltaminte si am sa va prezint cateva din articolele care mie mi-au placut la nebunie. Cele care figureaza in promotie

Sandalele cu talpa platforma mi-au placut intotdeauna ca ma forteaza oarecm sa merg dreapta si plus ca le pot combina la mai multe tinute, de la blugi conici pana la rochite
Sandale cu platforma dama albSandale cu platforma dama Bej


Acste 2 modele le ador!!! Mereu mi-am dorit o pereche de tenisi cu floricele dar nu tenesul acela grosolan, acestia sunt perfecti. Iar balerini ii iubesc, majoritatea balerinilor meu sunt din panza, pentru ca avand o problema la piciorul stang nu pot purta din piele. Ii pot asorta la absolut orice si sigur voi iesi in evidenta cu ei
Pantofi dama sport Albastru inchisBalerini dama Albastru
Sunt cateva din optiunile care le aveti din produsele la promotie, care nu sunt putine credeti-ma ca aveti de unde alege si imposibil sa nu va placa ceva :)

Dar sa trecem si la capitolul Men's :) pentru ca nu trebuie sa ne neglijam si partea noastra masculina avem oferte si pentru ei


Ce mi-a placut pentru sotul meu sunt acesti "scarpi" pentru ca sotul meu ocupa un post caruia ii trebuie o tinuta casual-office si deja este satul de pantofii clasici. Iar papucei pentru ca vine vara
Slapi barbatesti piele naturala - mata BejMocasini barbatesti piele naturala - intoarsa Bej

Imi plac la nebunie acest gen de pantof sport (adidas-tenes) sunt foarte comozi si practici si merg chiar si cu o camasuta mai sport. Sunt foarte ok pentru o zi de mers pe jos la pleimbare prin oras. Comoditatea isi spune cuvantul.

Pantofi barbatesti sport Albastru cu MaroEspadrile barbatesti Negru
Pentru zile mai speciale in care trebuie sa fiti speciali amandoi va propun

Acesti pantofi negri de dama mi se pari super frumosi si eleganti pentru o seara de cocktail sau pentru un eveniment de anvergura. Detaliile fine de pe ei ne fac sa iesim in evidenta cu siguranta, si sa atragem privirea. Si bineinteles ca si partea noastra masculina trebuie sa se asorteze cu noi iar acesti pantofi cred ca se potrivesc de minune cu cei alesi pentru noi.

Pantofi dama cu strasuri NegruPantofi barbatesti eleganti piele naturala croco + piele lacuita - Negru

Pentru o cina in oras sau chiar si o intalnire de afaceri, ori pentru un dineu asortati la o tinuta impecabila cred ca acesti pantofi va vor completa pefect tinuta, cu modelul inedit de pe ei un model in relief cu bun gust care pe mine m-a incantat. Alaturi de acesti pantofi si sotul trebuie sa fie in ton cu noi :)) cu acei pantofi sigur nu veti da gres si veti fi perechea ideala atat fizic cat si in ceea ce privesc tendintele in moda :)

Pantofi dama BejPantofi barbatesti eleganti piele naturala - intoarsa cu striatii Negru



Va plac alegerile mele? Voi ce ati alege de pe Walkin?
Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. Frumoase rau sandalele alea cu platforma, dar si tenisii cu floricele, ii ador pur si simplu. Ti-am mai spus ca sunt reticenta cand vine vorba de cumparaturi online, azi sper ex mi-am luat nispe papuci de casa marimea 37, desi eu port 38 jumatate. Daca ar fi un magazin langa mine, imediat as cumpara tenisii aia!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!