joi, 8 mai 2014

Review Lotiune Tonica cu minerale de la Marea Moarta



In acest articol va aduc in atentie un produs pe care il foloses de ceva timp, si despre care mi-am format o parere. Nu stiu daca stiti importanta cosmeticelor cu minerale de la Marea Moarta. Daca nu vi le spun eu. Marea Moarta are in componenta sa 27% din diferite saruri mineralizate ( brom, iod, sulf, potasiu,calciu, sodiu, zinc,stroniu, mangan) atat de necesare pielii si tenului nostru.
Mineralele extrase din Marea Moarta sunt utilizate pentru stimularea circulatiei sangvine,. Frumoasa Cleopatra a fost prima femeie care a beneficiat de miracolul de infrumusetare al Marii Moarte.
Produsele cu ingrediente de la Marea Moarta sunt unice, ele fiind eficiente pentru toate tipurile de piele, hidratand, regenerand, calmand iritatiile si restaurand nivelul de umiditate al pielii.
Acum ca v-a adus la cunostinta beneficiile utilizarii produselor cosmetice cu minerale de la Marea Moarta, am sa va prezint si eu produsul meu. Este vorba despre Lotiunea Tonica cu minerale de la Marea Moarta.

Lotiunea are un gramaj de 250 de ml, si un ambalaj destul de practic, dar cand vine vorba de dozare, este putin dificil pentru ca sistemul care este facut pentru el.. nu este potrivit. Se cam pierde produs pe langa.

Eu am folosit lotiune in fiecare zi dimineata si seara dupa ce ma spalam pe ten si dupa ce ma demachiam.
Doua dischete demachiante imi erau de ajuns. Ce am observat:
  • lotiunea mi-a inchis porii, ceea ce e bine caci uneori imi luceste fata precum becul :))
  • curata destul de bine resturile de machiaj sau impuritatile de pe fata si nu irita datorita uleiului de musetel din compozitie
  • matifiaza tenul 
 Ce nu mi-a placut este ca se simte destul de mult timp pe fata chiar si dupa ce ma sterg bine bine cu discheta demachianta. Si atunci ma spal pe fata dupa ce il folosesc si am rezolvat problema. :)
Eu am folosit lotiunea impreuna cu Crema demachianta despre care va spun diseara mai multe :)
Amandoua au efect vizibil asupra tenului dar si pe termen lung. Cand folosesc lotiunea tonica, evit zona ochilor, pentru ca are tendinta de a ma ustura si a crea un mic disconfort. Dar evit ca e mai bine. 
Per total sunt multumita de achizitia facuta, nu stiu daca v-am spus si pretul dar este unul acceptabil avand in vedere si cantitatea si durabilitatea produsului. A costat 28,99 de lei. Este valabil 12 luni de la desfacere si il puteti achizitiona de aici
Ce parere aveti? Ati incerca astfel de cosmetice?
Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. daca are efect de matifiere e in regula, eu l-as incerca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu ajuta suficent , acest produs la metefiere, mai este sapun exfoliant pentru fata sau corp recomand folosirea 1-2 pe sapt. Inchide porii, curata celule moarte, excesul de grasime lasa pielea catifelata recomandat si pentru tenuri alergice. webshop:www.cosmeticedsm.ro
      http://cosmeticedsm.ro/face_18/ingrijirea_fetei_62/crema_gomaj_pentru_fata_si_corp_fara_sapun_2034

      Ștergere
    2. Va multmim pntru informatii insa am o rugaminte.. sa nu mai bagati linkuri catre site-uri in comentarii.. sunt suficiente linkurile din articolele mele este chestie de SEO... va rog frumos

      Ștergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!