sâmbătă, 17 mai 2014

Review The One

Asa cu spune si titlul, am ales sa fac review la toata gama The one. Pentru ca este o gama nu as vrea sa o descompletez prin review-uri separate, si am ales sa vi le prezint pe toate. Dupa cum stiti am primit si eu gama The One

In colet erau 11 produse si anume:
  • Fond de ten Illuskin nuanta Natural Beige
  • Pudra Illuskin Powder nuanta Medium
  • Mascara Volume Blast
  • Power Shine Lip Gloss nuanta Rose Glacier
  • Power Shine Lip Glos nuanta Trendy Berry
  • Corector Illuskin nuanta Nude Beige
  • Farduri de pleoape nuantele: Olive Green, Beige Peral, Golder Brown
  • Oje nuantele Orchid si Cappucino
Voi incepe review-ul cu ojele. Eu nu am avut o experienta prea placuta cu ele. Nuantele sunt superbe imi plac la nebunie. Pensulele lor plate faciliteaza aplicarea si o face mult mai usoare fata de pensulele clasice.
Au un finish frumos si nu necesita top-coat. Si se usuca extrem de rapid ceea ce face ca de la mine sa aibe un mare plus. Cine isi doreste o nunanta mai aprinsa poate da 2 straturi. Eu am aplicat doar pe degetele mari pentru ca urmez un tratament pentru unghii si de-aia nu le-am putut aplica pe toate degetele. Dar....caci  exista un dar! nu au rezistat mai mult de 8-10 ore. Au sarit imediat si le-am dat intr-un singur strat (poate fi si asta o cauza) dar la mine nu au rezistat pana seara.

 Nuanta Cappucino
 Se vede ca este aplicat intr-un singur strat.
 Nuanta Orchid mi se pare spectaculoasa de vara si girlie. Imi place enorm, dar eu am sa le folosesc cu un top-coat de sigilare cu uscare UV.

 Pudra Illuskin nuanta Medium este muult mai deschisa decat o  spune culoarea. Dar pentru mine ca sunt alba la fata si blonda se potriveste perfect. Imi place ambalajul ca este unul finut si elegant micut si incape usor in geanta, iar faptul ca are si oglinda este un mare plus, pe langa acel aplicator cu care eu ma inteleg de minune. Cu toate ca am pensule pentru pudra mi-a placut acest aplicator ca este micut si intinde bine, si este si pufos.
 Are o textura fina, nu este prafoasa si unde mai pui ca are si SPF 20, ceea ce in zilele de astazi este obligatoriu ca un produs cosmetic sa il contina, este accesoriul perfect. Pudra rezista excesului meu de sebuum destul de bine si fara a-mi incarca tenul. Eu am folosit-o si fara fond de ten si a mers perfect. In concluzie eu am s-o recumpar.
 Fondul de ten Iluskin este nuanta Natural Beige si mie mi s-a potrivit perfect. Eu mai toate nuantele de fond de ten le am beige sau ivore, depinde de subtonul lor. Numai ca.....nu ne-am potrivit pe ten. In ce sens?! Pai in primul rand textura lui nici lichida nici laptoasa nu se intinde foarte usor pe fata, se fac mici brobonite.. eu l-am intins cu degetele.. dar o sa-i mai dau o sansa si o sa incerc si cu buretelul, apoi subtonul lui usor galbui  ( cred ca de la SPF) ma face sa arat de parca as purta o masca.
 Ce imi place la el este ca are pompita ceea ce face ca dozarea sa fie optima si sa nu pierdem produs din el. 
Nu stiu daca se vede bine in poza in partea stanga este culoarea pielii mele naturale, iar in dreapta cu fond de ten. Un alt factor de luat in seama la acest fond de ten este ca are SPF 20, ceea ce ma repet este indispensabil in cosmeticele  pentru ten. Acoperirea lui este medie, eu nu am prea mari imperfectiuni pe ten deci este ok, dar pentru cine are un ten cu probleme nu este recomandat, ca sa nu se vada ca purtati o masca.Cantitatea lui este destul de mare, cred ca ajunge pentru muuuulllttt timp. Per total este ok, dar nu stiu daca l-as recumpara.

 Corectorul Illuskin este nuanta Nude Beige, este mic si puternic, acopera bine micile mele imperfectiuni, cum am spus eu neavand mare lucru pe ten este ok, cearcanele dispar ca prin minune cu el. Textura lui este usoara, deci este nevoie de o cantitate foarte mica de produs. Isi face treaba bine, deci e urmatorul pe lista mea de cumparaturi..
 Lip glossurile Power Shine...nici la acest capitol nu prea se exceleaza, pentru ca nu rezista la transfer, raman doar acele particule de sclipici pe buze dupa primul pahar de apa, sau prima tigare..In schimb miros foarte bine imi pare ceva a pepene galben, am vazut ca majoritatea au simtit acelasi miros. Culorile sunt foarte frumoase, dar nu atat de intense cum arata pe ambalaj, mi-ar fi placut sa fie mai pigmentate si mai rezistente. Aplicatorul este perfect pentru o aplicare precisa. Nu ofera cine stie ce hidratare pentru ca asa cum am spus nu rezista foarte mult pe buze. 

 Nuanta Trendy Berry dupa cum se vede nu este asa de pigmentata ca si pe pensula sau ambalaj


 La fel nici Rose Glacier nu este foarte pigmentat, si imi pare rau pentu ca mie imi plac astfel de culori mai nude sau roz pal.
 Pot sa spun despre Mascara Blast One ca este piesa de rezistanta a acestei colectii. Mi-a castigat increderea acest rimel. Am sa va prezint pe blog si prezentarea la care am fost model, si am sa va arat si ce minuni a facut cu genele mele, stiti ca v-am spus ca eu nu prea am gene si apelez mereu la genele false. Cand am vazut periuta initial am zis "sigur asta va ramane in dulap", pentru ca nu m-am impacat niciodata cu astfel de periute. Dar am zis hai sa il incerc, si sincer!?? Am avut un soc! Imi place, si inca tare. Se aplica usor, nu incarca gnele si nici nu le lipeste intre ele. Sunt foarte multumita de rimel. Nu stiu cum rezista la apa, caci nu m-a prins ploaia cu el, deci nu stiu daca se scurge.. de demachiat se curata foarte bine, cu apa micelara dar si cu demachiant normal.


Aici sunt data cu el pe genele mele naturale doar 2 straturi. Se poate vedea diferenta.
Iar aici pe genele XtremeLashex  extensii fir cu fir


Fardurile crema, cum am vazut ca le spun majoritatea, mie nu mi s-au parut chiar crema. In cutiuta sunt cremoase, dar pe ochi mie imi par prafoase. Ia consistena unu fard pulbere. Eu le-am testat pe toate 3. Beige Pearl merge si ca baza pentru machiaje, mie nu mi s-a strans in pliu ochiului, ori unde eu nu am pleoapa asa uleioasa sunt uscata mai mereu. Sunt foarte pigmentate si puternice. Au rezistat cu brio de dimineata pana seara, fara nici cel mai mic semn de "oboseala". Nu mi s-au strans si nici nu mi s-au curatat. Am sa va fac o demonstatie in alte posturi viitoare. 

 Iar aici un machiaj realizat pe fuga cu cele 3 farduri.
 Aici sunt data si cu corectorul, sub ochi.

Sper ca v-a placut review-ul meu si sper sa va ajute in alegerea voastra a produselor din gama The One.

Ati incercat pana acum vreun produs din aceasta gama? Care v-a placut, sau ce ati vrea sa incercati?Image and video hosting by TinyPic

6 comentarii:

  1. Mie imi place tare mult pudra, de fapt ambalajul ei.. :) De incercat nu am apucat sa le incerc, dar am avut onoarea sa primesc 2 farduri si un luciu de buze care miroase foarte bine. Nuanta Orchid de la oja imi place si mie tare mult..trist este ca nu dureaza pe unghii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac ambalajele tuturor.. pacat intradevar ca nu tin ojele.. fardurile cum ti s-au parut? Am avt dreptate ca sunt prafoase odata ce sunt date pe ochi? mie asa imi par

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am crezut ca mi se pare mie...ai dreptate in privinta asta. :)

      Ștergere
  3. Le-am testat si eu, ieri am postat pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase nuantele ojelor!E pacat daca nu rezista.Imi place si nuanta glossului ales de tine!
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!