vineri, 30 mai 2014

Review Ulei de masaj cu argan Gerocossen

Hello beauties, avand in vedere ca vine vara si trebuie sa ne hidratam pielea bine bine, dar si sa fim in forma din punct de vedere fizic, va aduc la cunostinta un magnific ulei de masaj imbogatit cu ulei de argan de la Gerocossen. Intotdeauna am adorat aceasta firma, pentru produsele lor de calitate. Acum urmeaza sa-mi achizitionez un autobronzant si un spray solar pentru copii, deci hidratarea cu acest ulei este esentiala dupa exfolierea pielii.


Imi place la el mirosul, este un miros placut, care te relaxeaza, cantitatea de 200 de ml este numai buna pentru ca produsul nu trebuie exagerat, totusi este un ulei de masaj, se intinde foarte bine. Ambalajul este unul din preferatele mele, pentru ca are pompita. Acea pompita facilitatea dozarea  optima a produsului, numai ca...unoeri are tendina sa sara in jet.. Cred ca era perfect daca era sub forma de spray, ar trebui ca o sugestie producatorului.

Textura uleiului este destul de lichida, non grasa, cel putin mie nu mi se pare a fi gras, in ciuda faptului ca este un ulei. Nu lasa acea pelicula grasa pe piele, se absoarbe destul de repede


Ceea ce este important la acest ulei este ca  il puteti folosi atat pe corp cat si pe fata. Eu il folosesc in fiecare seara pe fata pentru a-mi stimula circulatia sangvina a fetei, este ideal pentru ca, contine si ulei de argan.
Uleiul de migdale din compozitia lui hraneste pielea si o catifeleaza iar cel de morcov este anti-oxidant.
Eu zic ca este formula ideala pentru ingrijirea tenului, si am sa continui sa-l cumpar, pentru ca aspectul pielii mele este vizil mai hidratat. Cum va spuneam am de gand sa-mi cumpar si un autobronzant, si dupa exfolierea pielii am nevoie de hidratare intensa pentru a facilita absorbtia corecta in pielea a autobronzantului fara pete.


Uleiul il gasiti aici la doar 20 de lei, ceea ce mie mi se pare un pret modic avand in vedere cantitatea.

Voi ati folosit acest ulei de masaj? ce alte produse de la Gerocossen folositi?



Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Foarte bun pare din descriere. O sa-l caut si eu ca sunt mare amatoare de masaj :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit Clau, insa ma tenteaza din ce in ce mai mult sa imi iau ceva cu ulei de argan pt par mai mult, eu avand parul gras am inteles ca este bun...

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!