sâmbătă, 17 mai 2014

Tratament forte pentru caderea parului

Dragele mele, dupa cum stiti m-am decolorat de curand, si am obsrvat ca parul meu a inceput sa devina afectat in ciuda tratamentelor folosite de mine. Daca ma urmariti probabil stiti ca imi place sa folosesc ce este mai bun si mai calitativ pentru parul meu. Si cum eu am fost foarte multumita de gama Sinergy, m-am intors inapoi pe site pentru a vedea ce tratament pot gasi pentru caderea parului excesiva. Am gasit mai multe produse dar m-am oprit la 3 care mi-au atras atentia.

  •  Si ca sa incep un tratament de la cap la coada, gasit pe site acest  Peeling Tratament  deschidere pori, ceea ce eu nu am mai auzit pana la ei de un  peeling pentru scalp. Sincer, poate ma credeti :"dhaa pe ce lume traiesti" dar eu nu am auzit. Si ma tenteaza extrem de tare datorita actiunilor lui si anume:
  • Curata excesul de sebuum si transpiratie
  • hidrateaza si intareste scalpul
  • previne provocarea caderi parului si grasimea excesiva
  • igienizeaza scalpul si il protejeaza impotriva dermatitei seboreice, matreata chimica si grasa dar si psoriazis
Complexul de ingrediente este pe baza de  uleiuri vegetale precum uleiul de jojoba care ajuta la hidratarea naturala a parului fiind non-gras, uleiul de in stimuland irigarea sangvina, detoxifiaza scalpul si este antiinflamator. Mai contine si ulei de ricin care ajuta la consolidarea firului de par.

Acest produs este la oferta pretul lui fiind de 39 de lei de la 77 de lei pentru o cantitate de 150 ml. Eu zic ca este mai mult decat ok, si ma tenteaza sa il cumpar.


Un alt produs ce cred ca vine in completarea celui de sus, este Samponul Anticadere , care cred ca este indispensabil intr-un tratament impotriva caderii parului.  Atunci cand incep un tratament pentru par imi place sa incep cu samponul, iar in acest caz acest sampon mi-a atras atentia prin cantitatea lui dar si pretul pentru aceasta cantitate. Are 1000ml si costa doar 45 de lei. Pret redus de la  89!!
Din nou cei de la Sinergy ma surprind prin ingredientele adaugate cosmeticelor, si anume, la acest sampon gasim mesteacan, care are ca si actiune principala purificarea pielii si eliminarea excesului de sebuum precum si favorizarea conditiilor optime pentru cresterea parului.
In compozitia lui gasim salvie si mentol, ceea ce eu nu am gasit la alte sampoane, actiunea lor principala fiind antioxidanta, antiseptica si antibacteriana, dar si de racorire a scalpului, conferind prospetime parului. Un alt ingredient ce mi-a atras atentia si care l-am mai cautat si in alte cosmetice pentru actiunea lui antimicrobiana si tonica, este rozmarinul. Rare sunt cosmeticele ce contine un astfel de ingredient. Eu consum des rozmarin si busuioc. Pe langa cele 3 mentionate de mine mai contin si arnica si urzica.. Cu totii ne aducem aminte de samponul bunicii de urzica, caci eu assa il numeam samponul bunicii. Era cel mai bun sampon la vremea lui, toate fetele atunci aveau un par frumos si stralucitor datorita urzicii ( facem abstractie de poluare, care atunci nu era asa puternica ca acum, si nu existau atatia factori chimici) .  Eu zic ca ar fi o achizite buna pentru parul meu.

Iar un alt produs mai intens pentru scalpul in proces de pierdere a parului am gasit acest Fiole Energizante Anticadere

Consider ca dupa trauma decolorari parului meu, cred ca are nevoie de putina energizare cu aceste fiole. Complexul natural de plante care il contine revitalizeaza parul si il energizeaza. Contine aceleasi ingrediente ca si samponul, de aceea am spus ca este nevoie ca atunci cand incepem un tratament pentru par sa fie toate din aceeasi gama sa se completeze. Iar in completarea acestor fiole vine Serul Energizant Anticadere
Un tratament complet pentru caderea parului, si cu un complex de plante naturale si ingrediente active, care restructureaza parul si il reda la viata. Gama completa oferita de Sinergy pentru a trata parul si scalpul cu probleme. Fiolele sunt la pret redus de la 129 de lei la 65 iar serul de la 89 la 45 de lei. Eu zic ca ar fi cea mai buna alegere pentru parul meu aflat la suferinta :). 

Voi ce ma sfatuiti? Ce game ati  m-ai incercta si v-au ajutat?


Image and video hosting by TinyPic

2 comentarii:

  1. Un subiect bine punctat, si mie imi cade parul foarte mult,insa eu folosesc produse naturiste,deocamdata fara rezultat ,dar nu am inceput demult tratamentul,fiolele imi e teama sa le incerc nu stiu de ce,dar nu am incredere in ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma, sincer eu am folosit acum cativa ani(sa fie peste 7 ani..) ceva de la farmacie, din pacate nu mai stiu cum se numeste produsul, iti spun sincer ca a dat rezultate, chiar nu imi mai cadea parul si mi-a crescut atat de repede, incat l-am lasat sa creasca si il aveam atat de lung pana pe la fund.. Din pacate nu am poze sa iti arat.. era o solutie lichida parca...

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!