joi, 12 iunie 2014

Review antiperspirant crema Garnier

Hello beauties, va aduc la cunostinta un review despre un antiperspirant care eu in magazine nu l-am ochit.De cate ori nu vi sa intamplat sa va lase la greu deodorantul sau antiperspirantul? Eu am patit-o de foarte multe ori si m-am ales cu hainele ude sau patate de produsul care promitea multe si facea prea putine. In schimb daca v-a aduceti aminte, am facut o comanda pe aoro.ro si am avut surpriza sa gasesc acolo un antiperspirant crema, eu ma impac foarte bine cu ele, dar pe cel de la Garnier nu l-am vazut pana acum. Am mai incercat in trecut de la ei, dar nu m-am inteles deloc, iar eu nu prea agreez antiperspirantele cu bila sau pe cele stick, iar de cele spray nici nu poate fi vorba, pentru ca nu suport talcul din ele, mi se pare irosire de produs aiurea pentru ca se imprastie peste tot acel talc numai e piele nu ajunge. Si am zis sa ii mai dau o sansa celor de la Garnier daca tot l-am descoperit si in varianta cremoasa. Si bine am facut.
Eu am avut ceva probleme in trecut cu unele deodorante, si stiti ca v-am mai povestit ca ma irit destul de repede indiferent de metoda de epilare dinaintea aplicarii produsului.
Am incercat si produse fara aluminiu si tot am avut probleme, asa ca am inceput din nou sa folosesc produse uzuale, care le gasesc mai usor si la un pret mai acceptabil. Eu cel mai des folosesc antiperspirantele crema. Si asa mi-am indreptat atentia catre crema deodorant Garnier. In trecut am mai folosit de la ei diverse alte asemenea produse, dar nu mi-a fost de folos nici unul. Ba miroaseau ele in sine urat, ba imi patau hainele, ba nu tinea deloc sub control transpiratia, dar problema mea cea mare cu aceste produse, este ca imi provoaca mancarimi si usurimi, dar nu toate doar anumite produse. Si o perioada am renuntat la el. Acum de curand, cand am lansat comanda pe site, am zis sa arunc o privire si pe la deodorante, si mi-a sarit in ochi acest antiperspirant.
 Este micut si compact il port chiar si in geanta la nevoie, pentru ca trebuie sa mentionez ca nu dureaza chiar efectul acela de 48h. Eu vara transpir destul de mult dar nu miros. In schimb pe mine ma intereseaza sa nu mi se mai ude hainele asa de urat si sa ramana patate.

Produsul are 40 ml de crema. Iar ambalajul imi place extrem de mult, poate fi usor confundat cu o crema :)). Mirosul ma incanta extrem de mult, si este un miros care persista pana seara, dar nu la modul miros a antiperspirant, este un miros fresh si de vara, care se mentine la locul lui fara a se amesteca cu alte mirosuri de pe corp gen parfum. Produsul are mai multe variatiuni de miros, eu il am pe cel Fresh Blossom, dar as vrea sa le incerc si pe Fruity Flower sau Shower Cream, dar puteti cumpara si pe cel fara parfum. Parfumul oricum este discret si nu deranjeaza deloc.
Un alt aspect care nu l-am mai intalnit la nici un alt produs este modul de dozare. Are 3 orificii late prin care iese produs, doar prin simpla presare a tubuletului, scoti fix cat produs consideri ca ai nevoie pentru o aplicare. Este un sistem relativ nou pentru mine ( rusine mie dar e prima data cand vad asa ), iar lucrul acesta mi se pare destul de igienic pentru ca nu mai aplici produsul de la un subrat la altul, eu il sterg de fiecare data de surplusul de pe el cu un servetel ca sa ramana curat si uscat pentru urmatoarea aplicare. Este un aspect de luat in calcul pentru ca nu este ca cele clasice in care reaplicam produsul din ziua precedenta pe piele si astfel devenim mai igienice.

Cantitatea care o vedeti in imagine este cantitatea de care eu am nevoie la o aplicare.

Iar acum sa vorbim despre eficienta. Nu pot sa spun ca exceleaza asa cum promite in reclama agresiva de la tv, adica gen "protejeaza timp de 48 de ore", adica sa fim seriosi ca nu ne mai spalam 48 de ore????? No way. Este de bun simt acest produs in sensul ca eu daca il aplic dimineata rezista cu brio pana seara cand urmeaza sa merg la dus. Un aspect important il reprezinta faptul ca nu mi-a cauzat mancarimi si nici hainele nu mi le-a patat. De multe ori am avut problema cu petele de pe haine pentru ca se scot greu. Si am scapat de mancarimile nesuferite ce nu ma lasau cu nici un deodorant. Trebuia sa ma uit mereu sa nu fie cineva in jur sa ma pot scarpina, pentru ca produsele pentru transpiratie imi provoaca mancarimi. Cu Garnier nu am sesizat acest lucru. Initial tindeam sa cred ca aveam aceste mancarimi si iritatii de la aluminiul din ingrediente, pe care majoritatea produselor il contin, dar am folosit si produse speciale gen ROC care nu contine aluminiu dar am aveam mancarimi. Produsul nu este lipicios, intra in piele rapid si se intinde foarte bine, si nu se amesteca cu mirosul de transpiratie. Per total eu sunt multumita de el si il voi recumpara  pentru ca pe mine m-au multumit efectele lui asupra pielii, si faptul ca nu mi-a uscat pielea subratului cum am mai patit-o la alte antiperspirante.

Va las si lista ingredientelor pentru cele interesate. Daca v-a sarit in ochi denumirea de "arachidyl alcohol", sa stiti ca nu este alcool, este o substanta ceroasa folosita ca emolient in cosmeticele de azi. :) Informativ :)


Eu l-am cumparat de pe aoro.ro la pretul de 16 lei. Va recomand sa incercati si voi si sa aruncati o privire pe site, pentru ca sigur veti gasi ceva care sa va placa si cu care sa umpleti cosul :)

Ati incercat deodorantele de la Garnier? V-a placut vreunul? Ce parere aveti de acesta? De cel crema stiati?


Image and video hosting by TinyPic

3 comentarii:

  1. Crede-ma Clau ca habar nu aveam ca exista si antiperspirante crema.. Pretul este foarte ok din cate spui, poate ca il voi incerca si eu. :) Mersi pt informatie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant produsul si pretul tentant pe site-ul aoro. Abia astept s ail incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!