miercuri, 26 noiembrie 2014

Papionul si breteaua, accesoriile perfecte de sarbatori


 Dragele mele, am avut ceva pauza pe blog, pentru ca stiti ca noua mea pasiune  si anume unghiutele imi ocupa destul de mult timp, dar cand esti pasionat de frumos iti continui pasiunea cu orice pret. Asadar ca tot vin sarbatorile voi fi si mai ocupata pana peste cap cu clientele. Daaar, imi fac timp si pentru voi.
Ca tot vine Mos Gerila cum ii spuneam cand eram mici J ma tot gandesc la cadouri pentru mine si familia mea, dar si pentru clientele mele. Imi place sa imi rasfast clientele nu numai cu unghiutele frumos lucrate ci si cu cadouri deosebite. Bineinteles nu puteam gasi un cadou mai frumos si mai potrivit pentru toata lumea decat la Port Papion. Intotdeauna i-am admirat pentru calitatea produselor oferite, promptitudine si seriozitate. Diversitatea modelelor uneori te pune in impas, pentru ca toate sunt frumoase si nu stii la ce sa te hotarasti mai repede J
De data aceasta am ales sa va arat bretelele lucrate cu maiestrie de Port Papion, pentru absolut orice gust feminin sau masculin, iar in combinatie cu papioanele sigur veti  iesi in evidenta oriunde veti merge.

Bretelele le puteti gasi in diverse modele atat simple cat si cu diverse imprimeuri care de mai de care mai atragatoare :)



Bretelele sunt foarte versatile le putem purta si la pantaloni cat si la fuste

Iar daca combinam papioanele cu bretelele avem 2 accesorii perfecte potrivite oricarei tinute,

Pentru un plus de eleganta putem alege papioane combinate cu bretelele in aceleasi culori sau patterns 

Daca ne forim ceva mai jucaus putem alege dintr-o diversitate de modele si combinatii

 Port Papion se adapteaza oricarei tinute pentru ca papioanele pot fi facute pe comanda in marimea si culorile dorite de voi.  Papionul ofera imbracamintei elegant, stil si clasa, dar Port Papion iti ofera originalitate si unicitate.
Papioanele au luat nastere din niste esarfe legate la gat de croati in timpul razboaielor prusace, iar mai tarziu francezii le-au adoptat si le-au “evoluat” in papion. Dar la baza acestui papion de fapt sta cravat, care provine de la “cravat” = croat.

Asadar cu papionase le voi rasfata si eu pe clientele mele la unghiute cand vor veni si cu un ulei de cuticule :). Va invit si pe voi sa navigati pe pagina Port Papion, poate va face si voua ceva cu ochiu, am sa revin si eu cu poze cu produsele ce le detin si eu de la port papion ca sa vedeti ca nu vorbesc aiurea :) Eu sunt foarte incatata de ei dar fetele mele sunt in al noualea cer cand poarta bentitele Port Papion.

 Va pupacesc si va astept la comentat :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!