miercuri, 10 decembrie 2014

Fa-ti cunoscuta afacerea cu carti de vizita

Dragele mele, astazi am zis sa va scriu despre afacerea mea. Stiti bine ca de ceva vreme incoace sunt tehnician unghii false, si ca sa reusesti in meseria asta trebuie sa perseverezi tot timpul, trebuie sa fii mereu la curent cu noutatile aparute, daaaar cel mai important este sa stii sa te faci cunoscut. 
Si care ar fi cea mai buna modalitate de a te face cunoscut decat prin cartile de vizita date din mana in mana, si nu orice carti ci carti de vizita de lux, pentru ca munca ta sa fie apreciata si arata faptul ca te respecti pe tine, clientele si munca ta.

Eu sunt in cautare de carti de vizita pentru clientele mele si potentialele cliente. Pe mine cartile de vizita nu ma ajuta numai sa raspandesc vestea cu afacerea dar inamanand o carte de vizita frumos lucrata spune totul despre mine. Prima impresie cand dai o carte de vizita unei potentiale cliente conteaza foarte mult.

De aceea imi aleg cu grija viitoarele carti de vizita, vreau ceva elegant dar nu prea sobru care sa imi reprezinta munca mea si pe mine. 
Mi-au atras atentia cartile de vizita cu emboss. Sunt elegante, deosebite si se desebesc de celalalte prin designul unic. Embosarea cartii de vizita presupune presarea cartonului din spate pentru a ridica in relief anumite elemente ale graficii carti de vizita.


Si pentru ca orice "afacerist" care se respecta pe sine si munca lui, sigur va avea o carte de vizita pe care sa o inmaneze oricui este interesat de prestatia acestuia. O carte de vizita este ca o strangere de mana.... cumva la distanta daca este data din  mana in mana sigur te vei face cunoscut/a mai repede decat prin orice alte mijloace. 
Asadar eu am ales cartile de vizita de lux pentru afacerea mea, pentru a ma reprezenta pe mine! 
Va invit si pe voi sa faceti acelasii lucru daca vreti ca serviciile prestate de voi sa devina mai cunoscute mai repede prin mijloace elegante si deosebite. 


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!