luni, 1 decembrie 2014

Jocuri sigure Disney



Dragele mele, nu v-am mai scris de mult despre ceea ce gasim pe internet. Stiti ca eu am 2 fetite, si intotdeauna  am grija ca atunci cand pune mana pe laptop sau tableta sa fiu atenta sa nu intre pe internet si sa descopere cine stie ce site-uri agresive. De obicei Alessia cauta jocuri, dar cum nu stie sa citeasca si sa scrie inca, cand vede cate o poza pe care o recunoaste mai usor din desene animate da click pe ea si asa ajunge pe te miri ce site. De aceea am inceput eu cautarile unui site sigur de jocuri pentru ea.
Carei fetite nu ii place de Sofia? Cine nu il adora pe Sportacus? Va spun eu nu exista copil sa nu adore aceste personaje. De aceea am gasit un site de jocuri sigure pentru copii fara violenta, usor de inteles pentru fiecare copil, si ca ii antreneaza mintea.

Jocurile sunt numai cu personaje Disney, si astfel copilul nu se plictiseste jucandu-se. Site-ul pune la dispozitia copilului jocuri ce sunt disponibile si pe dispozitive mobile, pe tablete si sisteme de operare android.






Puteti naviga in siguranta fara frica ca veti conacta virusi, sau cum am intalnit in diverse cazuri cand stagiul unui joc se termina si pentru a trece mai departe trebuie sa platesti, aici nu este cazul pentru ca copilul se poate juca in siguranta si nu veti sta cu teama ca va trebui sa platiti pentru a se juca mai departe.

Va recomand pentru copii vostri site-ul de jocuri  http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-disney.html, si distractie pentru ei, dar liniste pentru noi. 




Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!