vineri, 9 ianuarie 2015

Mancare delicioasa cu un singur click

Dragele mele, m-am hotarat sa va scriu astazi despre o problema care o intampin mereu. Este vorba despre comandatul mancarii pe internet. Noi sunt 6 persoane, si fiecareia dintre noi le place mancarea din diferite locuri. Eu de exemplu pizza o mananc numai dintr-un singur loc, si anume de la Cuptorul cu Lemne, este singura care imi place. Mamei mele ii plac spaghetele de la Chop Sticks, sotului meu ciorbita din alt restaurant si tot asa. Este destul de greu sa ne multumim pe toti si sa comandam fiecaruia ce ne place dintr-un singur loc fara a mai fi nevoie sa platim atatea transporturi si comenzi. Plus ca am vrea sa ne asezam toti la masa nu sa mancam pe rand, cum ar veni mancarea la comanda separata. 
Asadar m-am pus pe cautat pe internet, sa caut ceva care m-ar putea ajuta sa comand toate cele delicioase noua dintr-un singur loc.  Si spre surprinderea mea am gasit o aplicatie care are toate restaurantele posibile intr-unul singur si iti poti comanda mancarea preferata din orice restaurant cu o singura comanda. Este vorba despre Food Panda

FoodPanda functioneaza pe android deci puteti avea tot timpul la-ndemana aplicatia cand va este foame doar o accesati si va cautati meniul ce il doriti.
FoodPanda pune la dispozitie restaurantele din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara. Cred ca este cea mai de pret aplicatie a mea cand nu sunt in fata calculatorului si vreau sa pap ceva bun si cald.
Site-ul este accesibil si de pe sistmele de operare windows, deci accesibil si pe laptop unde vetii gasii promotii si oferte la mancarica.
In meniuri se regaeste mancarea asiatica, mediteraneana, pizza, fast food si mancare romaneasca dar si chinezeasca.

Aveti de unde alege mancarica, eu stand in Bucuresti in sectorul 2 am peste 99 de restaurante disponibile si cu livrare gratuita. Este foarte simplu sa va comandati mancarica preferata de pe FoodPanda
Doar mergeti la meniu si veti vedea tot meniul restaurantului, va alegeti ce va doriti de la restaurantul respectiv si daca va place ( ca in cazul meu pizza din alta parte) si altceva dar este de la alt restaurant, nu aveti nici o grija faceti o singura plata pentru produse.

Sper ca v-am convins si pe voi sa comandati mancarica preferata de pe foodpanda.ro
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!