miercuri, 14 ianuarie 2015

Produse pentru ingrijirea sprancenelor


Dragele mele, astazi am decis sa abordez un subiect pe car nu prea l-am abordat prea mult pe blogul meu. Este vorba despre sprancene. Stim cu toatele ca sprancenele definesc forma fetei, sunt etalonul frumusetii. De-a lungul tmpului sprancenele au fost un subiect usor tabu, prin prisma faptului ca nu toata lumea folosea creionul sau fardul pentru a le contura si a le da forma si feminitate.

Sprancenele sunt responsabila 80% pentru mimica fetei, ele contribuind foarte mult in comunicare si exprimarea zilnica. In zilele noastre exista multe metode de a pune in evidenta sprancenele, faa a apela la tatuare sau machiaj permanent, Solutia fiind machiajul lor.

Pentru machiajul sprancenelor putem apela la diverse trucuri cum ar fi creion pentru sprancene , de la Maybelline fiind alternative vopselei pentru sprancene. Creioanele exista in mai multe culori si tipuri unele dintre ele sunt creioanele kohl, creioanele cu periuta la celalalt capat pentru a aranja firele de par, dar si cele cu buretel pentru o mai buna estomapare a culorii.


O alta variant de conturarea sprancenelor este gel pentru sprancene de la Helena Rubinstein special create pentru aceasta zona a fetei, precum si fardurile pulbere.
Pe langa faptul ca trebuie sa avem sprancene perfect conturate si in raport cu tenul nostru, nu trebuie sa uitam ca si sprancenele trebuie ingrijite si tratate corespunzator. Pielea din jurul lor se poate usca cu usurinta din cauza factorilor de mediu sau mecanici.
Nu de multe ori cred ca v-ati confruntat cu uscaciunea din jurul sprancenelor, si cu asa numita “matreata”. Pentru a preveni acest lucru trebuie sa hidratam correct tenul si pielea din jurul lor, folosind produse adecvate.  Francezii au dezvoltat o noua gama destindata exclusiv ingrijirii genelor, spancenelor si parului. Gama se numeste Talika si a devenit un produs miracol pentru efectele care le are. Produsul se prezinta ca un balsam reparator.
Un alt produs foarte bun pentru sprancene este  Revitalash, create de un brand American, din disperarea unui medic de a-si ajuta sotia bolnava sa-I creasca genele.
Produsul a devenit pe plan mondial cel mai bun produs pentru tratarea si cresterea genelor si sprancenelor.



Eu personal am grija mereu de sprancenele mele, le hidratez cu crema in fiecare seara ca sa scap de acea inestetica “matreata”. Merg regulat la cosmeticiana pentru a mi le cosmetiza correct si pentru a nu face eu greseli “monumentale” acasa.  Cand merg la evenimente prefer fardurile pulbere care se fixeaza cu ceara, sau pe cele crema pentru ca am siguanta ca nu se vor scurge si voi arata precum Cruella J
As fi curioasa voi cam ce folositi pentru a avea grija de sprancenele si la ce tratamente le supuneti pentru a le ingriji si a arata mereu perfect.
Eu le mai hidratez seara dupa demachiere si tot procesul de tonifiere, cu crema de galbenele pentru ca este mai grasa si in zona sprancenelor am pielea foarte uscata mai ales pe timp de iarna.
Le mai ingrijesc folosind  serurile pentru gene  si sprancene pentru a tine firele rebele sub control.

Am sa revin si cu alt articol despre ingrijirea genelor J



Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!