luni, 8 iunie 2015

Cadouri unicate

Sunt in cautare de cadouri, odata pentru ca este ziua fetelor mele saptamana aceasta, apoi pentru ca vom cununa, si in ultimul rand pentru noi, pentru casa caut ceva mai deosebit.
La nunta noi nu am primit cadouri pentru ca nu am avut cununia civila, si nu a fost necesar...


Iar de regula de ziua mea primesc doar bani si hainute. Eu sunt genul care imi place sa fac cadouri, dar si sa primesc. Mai mult ofer, imi place sa vad in ochi bucuria celui ce primeste cadoul de la mine, si emotia aceea ca a primit ceva ce si-a dorit. Deci pentru ce imi doresc eu trebuie sa imi satisfac singura "poftele".



Asa ca pentru "mofturile" mele am cautat un magazin de cadouri care sa imi satisfaca toate cerintele. 
Eu sunt putin mai "ciudatica" si imi plac lucrurile mai inedite sa imi surprind invitatii cu vesela inedita. Si am purces la cautat.
Am gasit ce cautam ceva inedit, niste boluri de... LEMN!!
Nu am mai avut niciodata asa ceva, si mi se par fantastice, rustice.

Cu asemenea platouri sigur imi las masca invitatii. Sunt confectionate din lemn de cocotier si sculaptate  manual. Ador formele ciudatele ale lor dar parca le-as asorta si cu lingura si furculita de lemn. Pe acelea le-as folosi doar la salate.

Si pe langa aceste frumuseti am mai vazut niste fructiere incredibile
Imi place cel in forma de mar, mi se pare mai unic si mai deosebit fata de cele din inox care ruginesc destul de repede.. am schimbat vreo 3 fructiere, dar cred ca am sa ma opresc la asta. Si cea in forma de para este mai deosebita :).


Si ajungand si la fetele mele, le-am gasit niste puzzel-uri din lemn de calitate cu care sunt sigura ca nu voi avea probleme in ceea ce priveste toxicitatea lor sau ruperea pieselor, cum se intampla la cele de hartie. Sunt jucarii ecologice din lemn, pictate manual.
Un cadou unicat pentru fetele mele. 


Asadar daca sunteti mai aparte in ceea ce priveste cadourile va sugerez acest magazin, sigur veti face o impresie foooarte buna.
Voua cum vi se pare, ati pus ochii pe vreun cadou?





Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!