luni, 8 iunie 2015

Pasiunea mea...Make-up-ul

De mica m-a pasionat make-up-ul.. dar nu am fructificat niciodata pasiunea asta... Nu stiu de ce... am mers pe alte idei si pasiuni ( unghiutele si fotografia). 
De cand stau acasa am decis sa imi fructific mai mult pasiunile si sa aleg sa fac ceva de viitor pentru mine si ceva care fac cu drag si pasiune. Cautand pe net scoli de make-up am dat peste scoala Manuelei Gisca. Daca nu ma insel am vazut-o si in MegaMall la sedintele de make-up gratuite.



 Nu am avut ocazia sa o intalnesc pesonal sau sa vorbesc personal cu ea, dar ce iese din manutele ei mi se pare de vis. Tocmai din acest motiv pentru ca sunt foarte multi traineri de succes si poti invata ceva de calitate am ales sa imi dedic mai mult timp acestei pasiuni. La mine la nunta m-am machiat singura.. si nu pentru ca asa as fi vrut, ci pentru ca ma pricopsisem cu 1 saptamana inainte cu o mare conjunctivita, si am preferat sa nu "atac" cu  microbi machiajele make-up arstistului care urma sa ma machieze. Si pentru ca imi place sa machiez am ales sa o machiez si pe nasa. 

Nu stiu cat de corect este din punct de vedere cromatic, dar am considerat ca se potriveste ei si evenimentului. Tocmai pentru a invata sa aplic corect make-up-ul am decis sa fac cursuri de make-up

Scoala la care vreau sa merg se numeste Krasny Mask. Mi-as dori sa invat stilurile de machiaj precum Bridal Make-up, Beauty Make-up si Event Make-up. 
Manuela Gisca a dobandit aceasta arta a make-upului in timpul facultatii de arte si lucra mereu in stil stilistic deci nu i-a fost greu sa combine pensulele cu make-upul. A devenit un trainer de succes de la make-up artist urmandu-si cu usurinta cursul. 

Creatiile Manuelei le putem vedea la Efectul WOW Prima Tv,  reviste precum The One, Tonica ,Ideal Mariaj.
Acestea fiind spuse va las cateva poze cu realizarile Manuelei.




Imi place extrem de mult maiestria cu care lucreaza, si cum imbina cromatic culorile si pe forma fetei modelului. 
Eu zic ca am facut o alegere corecta. 
Voi ce parere aveti de aceasta scoala?







Image and video hosting by TinyPic

6 comentarii:

  1. Hai, abia acum am văzut articolul! Nu știu și nici nu mă interesează cât de mult este corect cromatic , însă pe mine m -a aranjat maxim machiajul realizat de tine ! Mulțumesc mult finică!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placerr nasica. Articolul era dedicat tie :) a fost share-uit pe facebook :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu abia acum l-am vazut :( te pup, iubita mea :*

      Ștergere
  4. Cu placerr nasica. Articolul era dedicat tie :) a fost share-uit pe facebook :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placerr nasica. Articolul era dedicat tie :) a fost share-uit pe facebook :)

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!