vineri, 14 august 2015

Apa - Elementul esential al vietii

Da!! Apa este esentiala vietii ! Fara mancare putem trai pana la 10 zile doar cu apa ( pun pariu ca nu stiati :) ). Apa este principala sursa de hidratare a organismului, si principalul suport al vietii pe Pamant. Pana sa devin mamica, nu prea dateam importanta la ce mananc sau beau. Mancam dezordonat ( alimentar vorbind), gen mancare de tip fast food ( junk food), mancare semi-preparata, iar ca sa ma "hidratez" ( eu credeam ca orice lichid e bun ) beam numai sucuri acidulate, cafea, capucinno-uri si alte astfel de lucruri.

Foarte rar daca beam apa si atunci sa imi fi fost prea sete, pentru ca eu consideram ca daca beau lichid, indiferent de natura lui, ma hidratez. Ce nu-i asa?! De cate ori a-ti auzi asta? Ei bine cu timpul, am inceput sa imi schimb obiceiurile alimentare, dar si modul cum ma hidratez. Apa si doar apa in stare pura este hidranta pentru corp.





Dar... caci exista un dar !, ce ne facem cand apa pe care o bem nu este chiar asa de pura? Ce ne facem atunci cand apa de la robinet nu este chiar asa de potabila? Sunt convinsa ca 90% dintre voi cumparati apa din comert. Pentru ca ( chipurile) ar fi filtrata si ar contine necesarul de electroliti organismului. De cand au venit copii, am mai multa grija ce mananc si ce beau, pentru ca noi suntem exemplu pentru ei si cam tot ce vad la noi imita si ei. Si pe principiul asta, mi-am schimbat obiceiurile, numai beau apa de la chiuveta in primul rand. Sa va spun si de ce.

Inainte vara cel putin, aveam obiceiul de a baga apa de la robinet in sticlute si fuguta la congelator. Nu o beam niciodata la temperatura de la chiuveta pentru ca miroasea puternic a clor.. si cand o bagam la frigider fiind rece nu se mai simtea. Cred ca nu exista zona din Bucuresti in care apa de la chiuveta sa nu contina clor sau suflati si sa nu miroasa urat, uneori avand si o culoare urata, usor galbuie.

Am inceput sa cumpar apa imbuteliata, dar deja acest obicei ne cam golea buzunarele, avand in vedere ca luam un bidor de 5L la 4 persoane.. nu era prea rentabil caci in 2 zile se ducea. Daca facem un calcul simplu ajungem pe an sa dam in jur de 900 -1000 de lei pe apa imbuteliata. Asa ca am cautat sa fac intr-un fel sa gasesc o solutie mai convenabila mie si familiei mele. M-am interesat in stanga si in dreapta si asa am aflat ca exista Filtru de Apa ce se monteaza sub chiuveta, si care iti filtreaza apa care trece pe la robinet, in acest fel economisind banii dati pe apa imbuteliata.



Acest filtru poate filtra pana la 110 L de apa pe zi. Acest filtru de apa cu osmoza retine toate impuritatile ce depasesc 5 microni ( praf, noroi ), corectand gustul, mirosul si eliminand clorul si alte subtante din apa. Cand apa ajunge la membrana osmotica se inlatura contaminarile organice, bacteriile, virusurile, nitratii si nitritii ( care stim ce problematici sunt ) si metalele grele cu un finit de 0.0001 microni.


Asa arata montat sub chiuveta filtrul pentru apa. Eu de cand am descoperit aceasta "smecherie" sunt mai smechera eu ca numai cumpar apa si ma bucur de propria apa curata si filtrata.


Cam asa arata un experiment facut cu 2 tipuri de apa.
Stanga: Apa de la robinet din Voluntari
Dreapta : Apa Imbuteliata ( nu pot da nume)


Asa arata filtru cand este scos si inlocuit. Filtrul se schimba odata la 6 luni sau un an depinde de apa.Concluziile cred ca le puteti trage singuri.
Aceasta "jucarie" nu va costa mai mult de 1300 tot sistemul. 



Asa se prezinta sub chiuveta.

Mai jos va las schema lui cum actioneaza si cum se monteaza

Asadar, eu consider ca este bine de stiu aceste lucruri si ceea ce bem, si pentru ca noi sa fim mai sanatosi si mai longevivi ar trebui sa avem grija de sanatatea noastra, in lume foarte poluata in care traim. Eu am ales sanatatea si pot sa va spun ca si gustul mancarii s-a schimbat se simte ca este mai sanatoasa si ma gustoasa. Filtru de apaare si pagina de Facebook , va invit sa le dati si acolo un Like si sa aflati mai multe despre acest filtru.

Voi cumparati apa? Dar apa de la robinet cum vi se pare? Consumati?
Astept si impresiile voastre.







                                                Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!