joi, 6 august 2015

Bunatati de la Flormar

Zilele trecute anuntam pe Facebook  ca cei de la Flormar mi-au facut o super surpriza inainte sa plec in concediu. Am primit o multime de bunatati si bineinteles ca au fost binevenite mai ales ca au venit cu o zi inainte sa plec in concediu. Zic sa nu va mai tin pe jar si sa va arat bunatatile mele

Am primit un Fond de ten Spuma "BB Mousse Foundation", 2 farduri de ochi din colectia Fusion Baked ( despre unul am sa va vorbesc in acest articol ), un Rimel de Ochi in varianta duo din Gama Crystal Eyes Double Contact ( gama Lights of flower ), si o folie de abtibilde pentru unghiute.

Astazi am decis sa va vorbesc despre Fardul de ochi din Gama Baked Fusion. Eu am nuanta Fusion Bordeaux, un fel de caramiziu, dar este combinat cu tente de auriu si oarecum un pic de verde. Imi place la nebunie aceasta culoare.



Imi place amabalajul ca este unul practic, micut si incape perfect in geanta. Eu am pastrat si cutiutele ( nu stiu de ce, imi plac pur si simplu :) )


Dupa cum vedeti este un caramiziu cu auriu, iar acel auriu ii confera luminozitate. Fardul este destul de pigmentat o sa vedeti ca l-am swatch-uit fara primer, de asemenea m-am machiat si fara primer si a rezistat cu brio 8 ore. Deci nota 10 pentru pigmentatie. Imi place ca nu este foarte prafos. Are un pic de sidef in el ceea ce il face potrivit atat pentru zi cat si pentru seara.



L-am pus pe antebrat fara primer si se vede cat de puternic este. Imi pare rau ca n-am surprins culoarea reala reala cu acele particule de sidef si de auriu.
Sa nu radeti de machiajul meu :) nu ma prea descurc cu tusul. Aici l-am combinat cu celalalt fard Fusion Baked nuanta Peaceful Violet. Imi place ca se imbina frumos si armonios culorile si rezista.

De la mine Flormar are nota 10 din nou, stiam ca nu ma vor dezamagi. Am sa revin cu review-ul pentru rimel. Care va spun de pe acum este demential pentru cele care aveti gene mici mici ca mine asa. 

Va pup. V-a placut fardul Flormar? Voi l-ati incercat?

Image and video hosting by TinyPic