sâmbătă, 15 august 2015

Promotii la lenjerii

Nu stiu voi cum sunteti dar eu sunt obsedata de lenjerii. Mereu cand prind cate o oferta nu ratez niciodata ocazia. Cred ca am adunat de-a lungul timpului peste 15-16 lenjerii. Imi plac lenjeriile subtiri din bumbac satinat merg perfect vara, si sa mai fie si colorate cu floricele sau imprimeuri 3D si mai perfect.

Dupa casatorie am tot cautat un site cu oferte, dar cum la aceasta categorie ofertele vin mai greu am decis sa mai astept. Si asteptarea mea se pare ca nu a fost in van.  Am cautat diverse site-uri de lenjerii de pat si am descoperit unul pe gustul meu. De ce spun asta?! Pentru ca au super promotia de vara Summer Outlet ! In ce consta aceasta promotie?





Sunt mai multe categorii de lenjerii care au promotii foarte rentabile. Imi plac promotiile de tipul celor cumperi un produs si pe al doilea il primesti gratuit. Si cum spuneam ca eu imi cumpar cel mai des lenjerii din bumbac satinat am ochit cateva pe site pe care as vrea sa mi le achizitionez. Imi place sa imi pun lenjeriile colorate iarna si cele de iarna vara :) ( stiu sunt putin ciudata ) dar cele de iarna cu imprimeuri reci imi dau senzatia de racoare ;).

Majoritatea lenjeriilor care le am au imprimeu 3D sau 5D. Pentru ca mi se pare ca par mai realiste.
Pe site am gasit 2 lenjerii care mi-au atras atentia din punct de vedere al imprimeului.


Asta cu lalele mi se pare magnifica. Am una cu lalele rosii si tare mi-ar place si cu lalele galbene, ma duce cu gandul la o zi de primavara calda, cand roua dimineata se aseaza frumos pe flori, un aer proaspat ( poate vi se pare aiurea ca descriu o lenjerie, dar pentru mine o lenjerie inseamna mai mult ). Parca ma simt la bunica pe pajiste.. pe frunzulitele de iarba inspirand aer proaspat.


Aceasta lenjerie.. deja ma duce cu gandul la mare. As pune-o pe pat in zilele friguroase, ca sa imi aduca aminte de zilele calde de vara, de caldura nisipului, si de aerul de mare. Ma simt relaxata cand am o astfel de lenjerie pe pat

Pe site gasiti o gama diversificata de lenjerii, de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe ( care mie tot ieftine mi se par ) , de la cele subtiri la cele mai groase, dar si haine si pantofi si produse pentru casa.  Produsele de pe site sunt 100% originale si de o calitate exceptionala 
Mai mult pe site exista si o promotie valabila ce include si un premiu mare. Daca cumparati o lenjerie
veti primi una gratis. Dar atentie cand cumparati ca sa primiti gratuit lenjeria trebuie sa fie din aceeasi categorie ca cea pe care o cumparati cu bani. 

Site-ul este foarte bine structurat, astfel incat sa gasiti usor categoriile si produsele. Navigarea este usoara si gasiti toate informatiile usor si la vedere. 

Voi ce parere aveti de aceasta promotie? Ati mai comandat de pe acest site?






                                   Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!