vineri, 21 august 2015

Review BB Spray Mousse Foundation Flormar

Asa cum anuntasem pe facebook inainte sa plec in concediu cei de la Flormar s-au gandit ca nu strica o mica supriza inainte de plecarea in concediu. Si asa mi-a venit Goodie Bag :) numai cu bunatati de la Flormar. In sacosica era si Fondul de ten BB Spray Mousse. Este un fond de ten tip spuma.




Ce imi place la el:
  1. este spuma si se adapteaza usor pe ten ( dar atentie din miscari rapide pentru ca pot ramane pete)
  2. este hidratant si nu usuca tenul
  3. are SPF 25, deci putem sta linistite caci avem tenul protejat de razele soarelui
  4. aplicatorul face dozarea usoara


Ce nu imi place la el:
  1. Nuanta nu se potriveste cu cea de pe ambalaj ( ori mai deschisa ori mai inchisa)
  2. Daca nu este aplicat rapid si ar necesita o reaplicare se va incarca tenul si va arata patat.
Eu am nuanta Natural Coverage si este putin mai inchisa decat nuanta tenului meu, dar am fost la mare, m-am bronzat si s-a potrivit, acum tenul nu mai este asa bronzat, si nu se mai potriveste tenului meu, dar cu putina pudra mai deschisa il uniformizez, sau cu bb cream-ul crema dar dupa cel spuma, in strat fooarte subtire,


Nuanta pe tel este cea micuta de jos. Asa arata cand se "usuca". Este un pic mai inchis decat spuma propriu zisa. 


Asa arata aplicatorul. O singura apasare scurta si este suficienta pentru o singura aplicare. Per total imi place acest fond de ten doar ca trebuie putin nuanta combinata ca sa o scot la capat si sa nu arat patata :). Fondul de ten are o acoperire mica/medie si veti necesita corector daca aveti imperfectiuni mai mari de acoperit.

Nu stiu cat de clar se vede acoperirea.. sper sa distingeti ceva..

Se aplica foarte bine cu ajutorul unui buretele sau pensulici. Rezistenta este medie in jur de 8-10 ore. Pretul lui este de 47 de lei si poate fi achizitionat din magazinele Flormar.

Voi ce parere aveti despre el? L-ati incercat pana acum? Dar FdT spuma ce parere aveti de ele?

                                                      Image and video hosting by TinyPic