joi, 20 august 2015

Review Sampon Nivea Long Repair


 Nu am mai facut de ceva timp un review, si cred ca a venit vremea unuia. Astazi voi vorbi despre par. De cand ma stiu am ceva problem cu parul. In sensul ca este foarte uscat, firul foarte subtire, plus agasarile naturale fac amestecul perfect ca parul meu sa arate si sa fie deteriorat. De-a lungul timpului, l-am tot tratat chimic cu tot felul de vopseluri si decolorari incercand sa ajung la o culoare care sa ma multumeasca. Nici in prezent nu sunt multumita nici de culoare dar nici de aspectul parului.


Arata destul de uratel, este tern, se rupe repede si nici nu il pot pieptana ca a inceput sa se electrizeze ( nu am mai avut problema asta niciodata). Am incercat tot felul de variante de sampon ca sa il tratez cat de cat sa isi revina la “sanatatea lui”. Am luat sampoane pentru par uscat, sampoane pentru par tern si fragil, sampoane pentru par vopsit, sunt duzina, dar nimic nu mi-a priit. Si nu ma spalam doar odata si asteptam rezultatul, nu, foloseam cate o luna doua ca sa observ rezultate, dar parca mai rau se inasprea.


Acum ca a venit vara este mai greu pentru ca soarele il agreseaza destul de tare si il si decoloreaza intr-o mica masura ( dar totusi o face) si trebuie sa-l protejez si de factorii solari. Nu am parul foarte lung pentru ca dupa nunta  am decis sa ma tund ( cu strangere de inima ) din acelasi motiv, varfurile aratau de parca am maturat jumate de Bucuresti. Am cautat si balsam care sa il tempereze putin, dar nu nici vorba parca mai rau se incurca. Tin sa mentionez ca nu il agresez termic, adica nu folosesc nici placa, nici ondulator si nici uscator, il las in voia lui sa se usuce. Cel mai tare l-am agresat cand m-am decolorat, arata deplorabil, imi era frica efectiv sa ma mai pieptan ca raman fara jumate de podoaba capilara. Am bagat atunci tratament puternic il el sa il aduc la viata iar, am folosit uleiuri cu “pumnul” ca sa invie. Am reusit. Acum ca tot vorbeam de sampoane, m-am intors la marca mea de suflet si anume Nivea Long Repair .




Am zis ca la ei trebuie sa gasesc ceva bun si pentru parul meu, cei drept ramasese cam singurii pe care nu ii incercasem. Si asa am cumparat samponul Caring Repair Shampoo cu ulei de Babassu si Keratina Lichida. Eram oarecum sceptica pentru ca de keratina nu auzisem tocmai de bine. Dar am zis sa incerc. Si bine am facut. Odata cu samponul am cumparat si balsamul ca sa fie gama completa.

De la prima utilizare am simtit o imbunatatire, in sensul ca parul nu se mai incurca asa tare, si totul datorita Keratinei lichide din compozitie, care nu credeam ca poate face atat de bine parului. Aproape ca nici nu am mai pus balsam pentru ca mi se descurca foarte usor parul.


Intotdeauna cand am cumparat produse Nivea nu m-au dezamagit niciodata, si la fel speram si acum. Ma spal pe cap odata la 2 zile ca sa nu il  usuc mai rau decat este. Folosesc samponul de o luna de zile si parul mereu si-a mai revenit, numai am varfurile asa de despicate incat sa necesit si alte tratamente, si-a mai capatat din stralucire, nu mai este tern si uscat, si am inceput sa mai raresc zilele de spalat la cap cu inca una.



De cand folosesc samponul de la Nivea, am observat o imbunatatire si la structura parului, in sensul ca nu imi mai cade asa rau s-a mai redus numarul firelor de par cazute. Cand il agresam foarte tare cu vopseluri si decolorante, vreau sa spun ca imi cadea atat de tare parul de m-am speriat ingrozitor am crezut ca sunt bolnava. Ba chiar ajunsesem sa i-au pastille, un fel de vitamine. Am mers la doctor crezand ca sunt bolnava, de la atata par cazut si doctora mi-a spus ca si stresul este un factor de cadere a parului. Am inceput sa ma hidratez mai bine , si a inceput sa se vada si efectele. Incepe sa isi revina, dar il ajut si eu cu produse destinate lui.

Ce imi place la Nivea este ca nu contine alcool, pentru mine este un mare plus acest lucrul. Am sa va pun si lista de ingredient si veti vedea ca ultimul pe lista se afla parfumul, dar totusi e ultimul, si totusi, samponul miroase divin. Are si mici particule stralucitoare nu am reusit sa le surprind in poza, ce imbraca firul de par frumos oferindu-I stralucire si luminozitate.




M-am inteles foarte bine cu acest sampon si am decis sa imi cumpar toata gama de la sampon pana la spray-ul tratament cu aceeasi compozitie, si balsamul spray Long Repair. Am vazut ca exista si tratament crema Long Repair la tub, am sa o caut si pe aceea, pentru ca toata gama impreuna vor da rezultate si mai bune.
Sampon Nivea Long Repair l-am cumparat la suma modica de 11 lei. Pretul lui este unul extreme de mic in raport cu calitatea lui. Balsamul are acelasi pret ca si samponul, respective 11 lei. Eu zic ca este perfecta combinatia, avand in vedere rezultatele lui vizibile.  Acum ma bate gandul sa imi decolorez iar parul ( da stiu o sa spuneti ca am “tupeu”) , pentru ca vreau o nuanta platinata, cu ceva reflexii, si numai asa o pot obtine. Eu sper ca de data aceasta sa nu il mai degradez asa de tare si sa se mentina pe linia de plutire asa cum e acum. Am uitat sa specific ca atunci cand l-am decolorat o facusem cu un oxidant de 9% .. destul de puternic.. dar nu m-am priceput asa de bine.. si m-am ales cu par in palme..
Acum mi-am invatat lectia si stiu ce am de facut. Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu povestioara mea despre parul meu problematic.

Voi ce alte produse Nivea folositi? Ce produse va plac cel mai mult? Samponul acesta l-ati incercat?



                                          Image and video hosting by TinyPic