joi, 3 septembrie 2015

Cele mai luxoase carti de vizita


De cand mi-am inceput activitatea de blogger, nu ma gandisem niciodata sa imi fac carti de vizita. Pentru ca nu credeam ca o sa am atatea cunostinte.. nu m-am gandit ca voi cunoaste atatea persoane importante si ca va necesita la un moment dat nevoia de carti de vizita. Dar a venit momentul cand blogul meu a inceput sa prinda avant si sa cunosc tot mai multe persoane, si se impune la un moment dat cartile de vizita. Asa am inceput cautarea pe net. Nu sunt o persoana pretentioasa, dar imi place ca, cartea de vizita sa ma reprezinte, pe mine, pe blogul meu. Cautand in multitudinea de site-uri am gasit unul care mi-a atras atentia prin simplitatea dar si design-urile cartilor lor. Se pot face o multime de feluri si modele, dar imi plac cele personalizate.



Cum va spuneam, mie imi plac cartile simple, fara prea multe "artificii", cartile de vizita folio, sunt imprimate pe cartonane mate, colorate  in masa iar denumirea de "folio" vine de la aplicarea unei folii metalice ( diverse culori ) pe cartoane speciale.Aplicarea acestei folii se face manual, deci va puteti da seamna de munca depusa la o carte de vizita.  


Imi place foarte mult cea de sus alba simpla, dar pe cartea mea de vizita mi-as dori sa incadrez header-ul blogului, poza care ma reprezinta. Este un pic din mine si blog, prin asta transmit persoanei care o inmanez un pic din blogul meu fara a-l fi vazut in prealabil :).



Cand inmanezi o carte de vizita profesionist facut si cu astfel de detalii te simti... un pic altfel, te simti o persoana importanta si atenta la detalii. Eu nu am sa imi fac cu acea folie pentru ca nu ma reprezinta, dar am sa mi le fac simple, pentru ca am decis sa le fac pe acest site. Imi place ceea ce ofera si ma avantajeaza atat oferta cat si varietatea de modele.


Voi aveti carti de vizita? Cum arata si unde le-ati facut?



                                            Image and video hosting by TinyPic