sâmbătă, 12 septembrie 2015

Cum mi-am tratat fetita cu Crema de Fata Bebble

Nu am mai postat de mult pe blog.. mai exact de 10 zile.. pentru ca am inceput serviciul.. si mi-a luat ceva pana am intrat in ritm.. programul meu este putin ciudat.. 12h 3 zile de zi, 3 zile de noapte si 3 zile libere.. si a durat pana m-am obisnuit putin cu programul, acum sunt ok mi-am revenit. Daca mi-ati urmarit pagina personala de facebook  ( cine o cunoaste ), cred ca a observat multiplele probleme ce le-am avut cu fetele... in special cu Larisa ( cea mica ). Ne-am tot confruntat cu probleme ale pielii, mici bubite care in timp au devenit "buboaie", pline cu lichid, initial crezand ca s-a procopsit cu varicela. Dar ce sa vedeti, ca nu avea varicela.. la 3 medici am fost toti dadeau din umeri.. hmm.. buuun. Eu facand niste cursuri de dermato in trecut am zis "ok" o iau pe legea mea.

Ca sa va exemplific mai exact ce avea Larisa va las poze...






                                           















Cam asa arata Larisa... se infectau foarte tare.. cred ca si de la transpiratie.. Am incercat tot felul de creme.. mixturi.. parca mai rau faceam... SI pentru ca tot aveam in teste Crema de Fata Bebble de la Pansiprod am citit ingredientele de pe ea, si am zis de ce sa nu incerc..


Eu de cand am fetele.. nu prea am folosit creme de fata, nu stiu de ce, doar cele solare. Dar de cand am aceasta crema, este aproape pe jumate, pentru ca DA efectul este foooarte bun. Pe langa faptul ca dozarea este foarte ok, in ciuda faptului ca este cu capacel gen tub, nu curge deloc, trebuie apasat pe tubulet, crema nu este foarte fluida ca sa se risipeasca. 

Pe langa faptul ca este emolienta si foarte hidratanta, nu mi-a uscat deloc bubitele fetii le-a tratat intr-un mod... nu stiu cum sa explic.. efectiv in 3-4 zile au disparut, inclusiv mancarimea creata de ele.. Ingredientele sunt unele extrem de bine selectate pentru pielea unui copil, extractul de morcov ajutand foarte mult la regenerarea celulelor afectate dar, protejeaza si impotriva razelor solare. Deasemenea, bogata in vitamina C a ajutat foarte mult pielea sa nu se usuce mentinand nivelul optim de hidratare.

Sa va mai spun si de cele 3 uleiuri minune care le contine?

  1. Uleiul de jojoba care este puternic antioxidant si antiinflamator, datorita tocoferolilor in compozitie. Tocoferolul sau vitamina E cum este cunoscuta in popor, este folosit si la arsuri sau rani greu vindecabile, precum eczemele si acneea.
  2. Uleiul de masline, beneficiile lui fiind arhicunoscute, el fiind si foarte hidratant
  3. Uleiul de migdale dulci, bogat in vitamine si acizi grasi esentiali, inmoaie zonele uscate si hraneste pielea, de aici si tratarea pielii Larisei, a prevenit uscaciunea acesteia, dupa folosirea indelungata a mixurei mentolate.Uleiul de migdale dulci este ideal pentru masajul pielii bebelusilor pentru ca nu lasa pielea grasa, acea pelicula grasa pe piele, dar uimitor este ca nu se absoarbe instant in piele. O putem folosi si noi.
  4. Unt de shea din nou foarte hidratant, vindeca eczemele si accelereaza tratarea ranilor dar si protejeaza impotriva razelor daunatoare ( dar nu uitati ca, nici un ulei nu poate inlocui crema de protectie solara)
  5. Ulei de floarea soarelui care contina lanolina, dar este si un puternic antioxidant.
  6. Ulei de cocos care trateaza cu succes dermatitele datorita acizilor grasi saturati, polinesaturati, mononesaturati si vitamina E, K si minerale precum Fierul.

Acestea fiind zise sa va arat cum arata pielea Larisei dupa tratarea cu aceasta crema. Sunteti curioase? 

Cred ca se observa o mare diferenta intre ce a fost si ce a ramas. Aici inca avea crema in cap. Am fost nevoita sa o ras in cap pentru ca aceste bubite s-au extins si pe scalp, si am vrut sa tratez tot. Nu mai are nici fatuca iritata, si nu o mai mananca nici pielea.
Va las si lista cu ingrediente in caz ca va intereseaza.

Produsele Pansiprod le gasiti aici dar le puteti vizita si pagina de Facebook.
Pentru ca imi sunt foarte dragi aceste produse si pentru ca le folosesc cu drag si le-am vazut efectele pe pielea copilului meu am decis sa imi maresc stocul. 

Voi ati incercat produsele? Ce parere aveti de rezultate?