miercuri, 30 septembrie 2015

Fii fashion cu un super ceas

Nu sunt genul de persoana care poarta foarte multe accesorii, dar e suficient sa am un singur accesoriu dar care iese in evidenta. Acum ceva timp mi-am luat un ceas. E putin dificil pentru mine pentru ca sunt foarte slaba si nu imi vine ok orice ceas, sau bratara. Trebuie sa caut mult pana gasesc ceva potrivit si pe masura si pe buget, pentru ca nu pot investi foarte mult intr-un lucru pe care nu il pot folosi. La serviciu nu il pot folosi pentru ca exista un risc de 90% sa il sparg, asa ca trebuie sa fie si rezistent in acelasi timp.

Am tot cautat si am gasit un ceas, Prema Alb se numeste, mai mult decat acceptabil pentru bugetul meu, am analizat bine fotografia si m-am hotarat. De multe ori imaginea nu reflecta realitatea, dar aici nu a fost cazul.


Imi place enorm de mult detaliile din interior, si nu la toate ceasurile gasiti ca limbile sa fie fosforescente, noapte e de bun ajutor. Cureaua este o imitatie de piele, alba, foarte frumos finisata.

Mi se potriveste perfect, merge atat la stilul elegant cat si la cel sport. Se adapteaza oricarei tinute, datorita culorii si formei cadranului, nu este de prost gust si nici foarte mare.

Pe mana se incadreaza perfect, nu este nici prea mare nici prea mic, iese in evidenta atat cat trebuie si intr-un mod placut, am vazut ceasuri care ies in evidenta atat de vulgar...Un ceas trebuie sa completeze perfect o tinuta, m-am tinut de foarte mult timp sa fac niste poze de tip outdoor dar nu am ajuns din cauza serviciului sau cand eram libera era urat afara si nu ma ajuta lumina.

Curelusa are o imitatie de piele de sarpe foarte discreta. Pretul lui este de 39 de lei, un pret mai mult decat decent, comanda a decurs perfect, a ajuns in timp util la mine, si fara nici o zgarietura.
Am decis sa imi mai achizitionezul unul cu curelusa de silicon si unul vintage. Le ador pe cele vintage. Spuneti voi nu sunt superbe?




Voi ce accesorii purtati? Va place ceasul?


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!