luni, 21 septembrie 2015

Review Tus de ochi Music Flower

De cand m-am angajat, am inceput sa imi iau trusele de farduri la folosit, ba chiar sa mi le innoiesc. Si de curand am descoperit un tus de ochi inovator. Am incercat tot felul de tusuri de ochi, de la cele clasice creion, la pensulite subtiri, pensula de lemn, cele cremoase smd. Am avut nemultumiri legate de toate. La cele cremoase, mereu mi se uscau, nu inteleg cauza... o alta bloggerita ( iguanitza) m-a invatat sa pun o picatura de ulei de argan, am pus dar nu mai avea aceeasi rezistenta si se intindea pe fata.

Asa ca de curand, mi-am luat inima in dinti si am decis, sa investesc ceva pentru categoria asta si sa imi iau ceva mai bun. Si bine am facut. Am descoperit gama Music Flower. Mai citisem in trecut la bloguri din afara ca produsele sunt foarte bune. Si cum englezoaicele se pricep de minune la asta, am zis sa incerc si eu.


Zis si facut, am dat comanda azi, a doua zi a si venit ( atentie: pana in ora 14 daca dati comanda, ajunge a doua zi ). Cand am desfacut pachetelul sa vad ce minunatie mi-am luat, am ramas uimita. Eu am o problema cu ambalajele, daca ambalajul nu  ma atrage nu cumpar. Ei bine, se vede si din poze cate de frumos e ambalajul, scrisul este in relief, are termen de garantie, ingrediente si alte detalii.



Cand am desfacut cutiuta direct pe tusul negru am pus mana, si aici o alta supriza ma astepta. NU era nici crema nici lichid. Este pe buretel, poate suna ciudat dar m-am chinuit cat am putut sa surprind minunea in poze. Nu am mai avut astfel de tus si bineinteles ca m-a ros curiozitatea cat rezista.




Ei bine se usuca destul de repede, si rezista cu brio celor 12h de munca ale mele, fara sa isi mute locul. Negru este unul intens, dar in pachet venim si cu maro. Acum sa va mai zic o noutate.




In capac exista si fard de sprancene :). Pentru criza, plus o pensulica de aplicare. Eu nu folosesc fardul de sprancene pentru ca am un altul pe care il folosesc :). Nuanta de maro din cutie imi este putin prea roscata pentru sprancenele mele. Dar ideea in sine de 2 in 1 mi-a placut mult, precum si adaugarea unei pensulici. Suportul in care stau in cutie, iar mi se pare unul super elegant.






Probabil va intrebati unde l-am gasit. Pe facebook la I. Gabriella Make-up. Am tot vazut posturi, concursuri si share-uri de pe pagina si am zis sa intru sa vad despre ce e vorba, la concursuri nu prea particip, si am zis sa imi cumpar totusi, vazand feed-back-urile ( niciodata nu cumpar fara sa caut recenzii) am zis "de ce nu"? Ei bine de la o cutiuta de tus de ochi am luat un arsenal intreg de produse, unde mai pui ca la peste 3 produse ai o reducere substantiala :). Va las si pozica cu restul de produse ce mi le-am achizitionat *:


Cum vi se pare acest tus? Ati mai incercat asa? La ce produse ati mai vrea review?



Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!