miercuri, 28 octombrie 2015

Impresii Deodorant vegetal Ziaja - fara aluminiu si alcool

Nu stiu cate dintre voi va confruntati cu transpiratia. Eu pana in vara acestui  an nu prea am avut probleme de genul. Vara trecuta a fost ceva mai caniculara si m-am cam confruntat cu transpiratia. Bun, transpiratia ca transpiratia, dar ma obseda mirosul, eu care nu miroaseam niciodata cand transpiram mi se parea extrem de enervant. Am tot incercat diverse antiperspirante, am inceput cu Dove, care stiam ca miroase si frumos si protejeaza si nici nu imi usuca pielea. Ei bine surpriza, nu ma mai ajuta nici el. Am ramas putin uimita. Ok, zic o fi pasa proasta, incerc altceva. Am luat Lady Speed Stick, pentru ca nu ma irit. Eu am o problema sunt deodorante stick sau roll-on  de la care ma mananca pielea ingrozitor, si fac iritatii care imi trec extrem de greu. Ce sa vezi, alta supriza. Nici asta nu ma mai ajuta in conditiile in care in trecut il foloseam mereu cu succes.

Incepusem sa imi pun intrebari pentru ca totusi nu ma ajuta nimic, eu transpiram si devenea penibil pentru mine sa stau cu roleta de parfum in geanta ca sa fiu sigura ca nu miros. De transpirat mai transpiram inainte dar nu miroaseam. Acum era amandoua. Devenise frustranta rau situatia. Am mers la farmacie, am cautat ceva care sa ma ajute, am luat fostul meu deo roll-on de la ROC, o sticluta mica cu bila in jur de 50 de lei, care in trecut ma ajutase enorm. Si am zis ca gata reusesc sa scap de transpiratie. L-am folosit fix o saptamana, cand ce sa vezi, miroaseam mai puternic. Wow, deja ma surprindea prea tare situatia. ROC care este un deodorant vegetal fara aluminiu si alcool, incepuse sa miroasa mai rau ca un peste imputit.


Intr-o perioada incepusem sa ma dau cu al sotului, desi nu imi place sa miros a barbat. Plus ca sunt create special pentru barbati cu un anume scop, de aceea consider ca exista pentru femei si pentru barbati. Caci nu vad un barbat folosin un stick destinat femeilor care sa miroasa floral. Penibil nu?
Asa ziceam si eu. Dupa ce am reusit sa trec vara cu chiu cu vai, am inceput sa ma spal cu bicarbonat ca poate totusi mai scap de transpiratie, am inceput sa ma epilez mai des pentru ca ce observasem ca incep sa transpir cand incepe sa creasca firul de par. Hmm, ma punea pe ganduri. Ok am zis gata ma fac cu ceara si macar o saptamana nu am treaba.  Zis si facut. Am inceput sa ma epilez mai des, cu gandul ca din cauza pilozitatii transpir. Dupa epilare foloseam pudra de bebelusi, asa de bine era, piele uscata si catifelata. Ei bine nu a tinut mult minunea, pentru ca atat epilat mai des a inceput sa mi se usuce pielea intr-un hal fara de hal. Alta nebunie acum. Nu ma mai puteam epila pana nu se vindeca zona. Iar intrasem intr-un impas.

Trebuia sa folosesc o crema preparata de la farmacie, cu un miros… deloc placut. Era o crema pentru iritatii, dar extrem de buna, o folosesc si acum pentru diverse afectiuni cu succes. Buun am stat in casa cat timp am tratat iritatia. Si daca tot am fost “casnica”, m-am apucat sa citesc bloguri, sa caut diverse pe site-uri si am zis sa mai intru pe aoro.ro .  Eu fac des cumparaturi la ei, si am gasit si brandul Ziaja ( se pronunta Jaia ).

Despre acest brand am tot citit pe diverse bloguri, am vazut ca au extrem de multe produse pe aoro, de la ei, si mi-a starnit curiozitatea. Am aflat ca sunt de origine poloneza si ca au la baza numai ingrediente de origine naturala. Hmm, zic si mai bine. 

Si asa am inceput cautarea pe site despre acest brand. Am pus in cos 3 produse printre care unul despre care nu stiam nimic, dar am decis sa incerc. ( bine am facut ). Am luat renumitul gel de dus cu cacao, cel cu Coca Cola, si deodorantul roll-on de la Ziaja.  Aici vroiam sa ajung, la cel din urma.   Pe site nu am gasit nici o descriere. Deci nu stiam exact ce cumpar. Doar ca am vazut pe ambalaj Anti-Perspirant Blocker. M-am gandit la renumitul Perspirex. Ca ar avea acelasi principiu. Bunn, am plasat comanda, am asteptat nerabdatoare sa vina. Coletul a fost tare parfumat datorita gelurilor de dus, care imi plac la nebunie ( am sa revin cu articol). Dar atentia mea era indreptata catre Ziaja




Ce face produsul mai exact:
-reduce transpiratia excevsiva
-neutralizeaza mirosurile neplacute
-nu usuca pielea
Nu contine parabeni, coloranti, alcool sau parfum. Aici are un plus, pentru ca de regula cele pe care scriu ca nu contin alcool, la sfarsitul listei gasesti parfum, deci implicit alcool, sau invers. Dar ceea ce m-a uimit pe mine a fost faptul cum se aplica. In prima saptamana se aplica seara inainte de culcare, doar pe pielea curata, uscata, si fara iritatii. Eu trecusem de faza cu iritatiia era pe trecute, am mai stat o zi doua si am inceput sa il folosesc. De mentionat este faptul ca nu se mai reaplica dimineata.




Am inceput  sail folosesc conform instructiunilor. L-am dat seara inainte de culcare. Nu are miros, este putin mai lichid ca un roll-on classic, si nu usuca extrem de tare pielea.  Am dat 3 zile la rand. Pot sa spun ca uitasem ca nu mai transpir, brusc nu mai foloseam nimic, ma imbracam si plecam fara sa mai folosesc antiperspirant. Nici macar nu imi dateam seama. Al meu sot a observat ( dupa toata nebunia cu deodorantele ) ca nu ma mai dau cu nimic. Si m-a intrebat cum de nu mai folosesc  nimic, apoi am realizat ca eu de fapt numai transpir. De cand il am il folosesc constant odata pe saptamana si nu mai am treaba cu transpiratia, si nici cu mirosul. A costat extrem de putin doar 9 lei pe aoro. Eu vi-l recomand cu draga inima daca aveti astfel de probleme, plus ca nu este nici scump. Sunt deodorant mult mai scumpe ca acesta.


Am sa revin la voi cu articol si despre de gelurile de dus. In curand am sa imi mai achizitionez si alte produse Ziaja pentru ca m-au convins atat calitativ cat si la pret. 



Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!