vineri, 9 octombrie 2015

Review Music Flower 5 Color Blusher


Nu stiu daca am facut pana acum un review la ceea ce folosesc pentru obraji. Si anume un blush. Dar stati ca eu nu folosesc doar un blush. Am o minune de paletica cu, nu una, nu 2 ci 5 blush-uri. Paletica mea se numeste Music Flower 5 Color Blusher.


Paletica ( cutiuta de fapt) are 5 culori de blush, 5 nuante superbe, nu sunt prafoase sunt foarte pigmentate si este necesar doar foarte putin. Inainte nu prea acordam atentie cine stie ce blush-ului. Nu consideram ca am nevoie de blush.. Acum cand ma uit in oglinda, parca as fi stafie fara blush :))). Doar finishul pudrei nu arata ok, eu fiind foarte alba la fata. Asa ca se impune blush. Si am de unde alege. Sunt 5 nunate potrivite oricarui tip de machiaj. Nu mai este nevoie sa cauti in cutiute diferite, le ai pe toate intr-una singura.



 Cutiuta este din plastic foarte rezistent, am incercat sa surprind in poze toate detaliile. Culorile sunt de la Roz deschis pana la Maro.


 Si ca totul sa fie si mai usor si mai rapid, poate ati uitat sa va dati sau poate simtiti nevoia de o reimprospatare, aveti la dispozitie si o oglinda dar si o pensulica, care mie mi se pare super ok, pentru retusuri rapide.
Dupa cum se vede in poze sunt aplicate direct pe mana fara primer sau fond de ten si se vad destul de puternic, poza este cu blitz, nu am gasit un loc in care sa o fac si fara blitz pentru a vedea cat de puternic pigmentate sunt.




Probabil ca va intrebati cine detine aceasta minunatie. Va spun eu, aceeasi persoana de la care am achizitionat si minunea de tus despre care v-am povestit aici. Magazinul il gasiti pe facebook la I,Gabriella Make-up & More. Pentru ca mi-a placut extrem de mult aceasta gama mi-am achizitionat mai multe produse, dar am sa va vorbesc despre ele in urmatoarele articole. Detin si un rimel care este mai mult decat wow. Dar nu va spun mai multe :P. Pe site la o comanda de minim 3 produse veti beneficia de un super discount, deci nu e de ratat oferta, unde mai pui ca si preturile sunt mai mult decat accesibile, iar livrare super rapida.

Va place blushul? Voi ati incercat produse de la aceasta gama?


Image and video hosting by TinyPic

4 comentarii:

  1. ce faine sunt, nu am auzit de acest brand pana acum dar arata tare bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le ador, am o multime de produse de la marca asta, chiar isi fac treaba foarte bine, am luat la inceput cateva si apoi am mai luat pentru ca mi-au placut enorm. sa vezi rimmelul.. Nu stiu daca ai vazut review-ul la tusul de ochi.. e criminal

      Ștergere
  2. Uuuu cat este de dragut, îmi place designul ultima <3, sa le folosești cu drag. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt minunate toate nuantele !!! <3 Uite inca o dovada ca nu e nevoie sa cheltuim o groaza pentru calitate :)
    www.anytagyosmakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!