sâmbătă, 10 octombrie 2015

Review Tus De ochi Music Flower Color



Cum va spuneam in postul cu Review-ul la tusul de ochi Music Flower, ca mai detin alte cateva bucati, ma refeream la tusurile de ochi individuale colorate, Nu prea am folosit tus color, dar de cand le am pe acestea in fiecare zi folosesc cate unul. Cel mai mult imi place cel alb. Il ador. Se vede extraordinar de frumos pe ochi, iar la un machiaj mai dramatic, sigur iese in evidenta.
                                     


Cel alb are pensula clasica de tus, dar este foarte usor de folosit, pentru ca tusul are si ceva sclipici foarte fin si se intinde foooarte usor. Eu il ador cred ca am consumat deja un sfert din el :)


Mai detin nuantele:
Mov
Verde
Negru
Maro
Aceastea au varful pensulicii din lemn, Aplicarea este foarte usor si "din prima". Pigmetul este foarte puternic si in cazul lor. Pensulica din lemn faciliteaza aplicarea si nu se pierde produs. Aaaaaa si am uitat lucrul cel mai important: Se usuca imediat, deci nu exista riscul la temperaturi mari sau pleoape uleioase sa curga, unde il asezati acolo sta!!


Aceastea sunt culorile, intr-un singur strat. Se vede foarte bine albul cat de puternic este. Nu degeaba m-am indragostit eu de el ::P


Aceste produse le puteti achzitiona de la I. Gabriella Makee-up & More, si nu uitati de oferta de care puteti beneficia: la minim trei produse cumparate beneficiati de un super discout, si livrare imediata. Mai multe detalii si feedback-uri gasiti pe pagina de facebook.

Cum vi se par tusurile? Folositi tusuri colorate? Le-ati incerca?
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!