luni, 16 noiembrie 2015

Aroma invaluita in mister


Cand vine vorba de parfumuri, sunt o persoana mai dificila. In urma cu ceva luni va spuneam ca ma pregateam de nunta si as fi avut nevoie de un parfum care sa ma reprezinte intr-u totul... Am gasit atunci, Desire se numeste. Dar obsesia mea pentru parfumuri nu s-a oprit. Ador Lancome Poeme, si as dat toata colectia de farduri pentru el ( hai sa nu exageram :)) ), ca de altfel si Chacharel Amour Amour. Sunt 2 parfumuri la care nu as renunta niciodata.

Dar cum buzunarul nu imi permite mereu sa imi cumpar parfumuri de lux, ma multumesc si cu parfumuri de nisa, sau cel putin cu parfumuri care ma reprezinta, sunt dulci, florale, puternice, la un pret ok, si atat timp cat persista cel putin 4-6 ore nu am nici o problema..

Am intalnit si parfumuri fake si parfumuri bune. M-am ferit pana acum de fake-uri destul de bine si sper nici sa nu intalnesc. Cum pe internet  au aparut tot felul de site-uri cu parfumuri si sunt la orice pas si accesibile oricui, am zis ca trebuie macar odata sa incerc si eu, macar luandu-ma dupa notele parfumului.

Intamplator pe facebook, am vazut o pagina cu parfumuri, (are un concurs tare dragut pe pagina, in care puteti castiga un parfum Million ) moment in care am studiat, si apoi am intrat direct pe site. Am constat ca sunt parfumuri after-market, adica parfumuri replica AA+ de cea mai buna calitate import Italia, de asemenea produsele sunt identice la miros, sticla si ambalaj, ele continand esenta originala, DAR in cantitate procentuala mai mica, de aici si diferentele mari de pret.




Mi sa parut foarte fair-play ca este specificat acest lucru stiind de la inceput la ce sa te astepti. Mai este specificat pe site si faptul ca unele produse pot veni fara capac sau cutie, sau unele cu metode simple de ambalare. Ok, citind acestea, am zis totusi sa incerc nu am o avere de pierdut.

Nu am incercat Versace niciodata ( deci nu stiu cum miroase originalul ), si am zis ca e momentul sa incerc si altceva fata de ce am avut eu. Am ales Versace Crystal Noir.

Cand a  venit, pot sa zic ca toata cutia in care era ambalat, miroasea a parfum, si deja m-a dusese cu gandul ca sa spart la transport. Dar nu era ambalat foarte bine si nu a a avut de suferit deloc.

Cand l-am desfacut, am observat ca nu avea capac ( dar nu am fost surprinsa pentru ca este specificat acest lucru, si nu ma deranjeaza foarte tare, pentru ca de multe ori nu pun nici eu capacele la parfumuri ), in rest arata foarte bine. Am mai observat un lucru, nu pulverizeaza in jet, ceea ce este foarte bine. L-am pulverizat si pe geam, si nu contine o concentratie mare de alcool, un alt plus, deci as putea foarte usor sa cred ca nu este replica deloc. De fapt parfumul meu este un tester.



 Probabil ca va intrebati cum miroase. Ei bine eu m-am uitat la notele lui cand l-am ales.

Notele de varf:

Ghimbir
Cardamon
Piper

Notele de mijloc:

Floare de portocal african
Gardenie 
Bujor 
Nuca de cocos

Note de baza:

Mosc
Lemn de santal
Ambra

Acum sa va spun partea interesanta, pe pielea mea se simte mai mult lemnos, mai tare ca persistenta. Pe pielea sotului meu, se simt mai tare notele de mijloc, in special bujorul si nuca de cocos, pe pielea maica-mii se simt notele de varf. 3 Persoane diferite 3 moduri diferite de a mirosi, din cauza ph-ului pe care il avem. Pe pielea mea persista cel mai mult, pana la 8 ore, atat l-am simtit eu in nas, dar hainele inca miros, in dressing deja s-a instalat mirosul. Se mai simte la inceput notele de piper si ghimbir dar dispar usor usor, raman cele lemnoase.

Parfumul ofera o nota misterioasa purtatorului, garanteaza romantism si senzualitate. Imi place acest parfum dar nu la fel de tare ca Poeme :), mi se pare potrivit pentru zilele reci de iarna, stand cu o cana de vin fiert langa bradut ( deja visez asa-i? )

Nu uitati sa intrati si pe pagina de facebook sa participati si voi la concurs.

Voi ati folosit acest parfum? Ce parfumuri va plac de pe site?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sharing is Caring :)

Daca ai placerea sa comentam impreuna te astept !!